loading...
بهترین ها
معین بازدید : 1 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

مزایای سازه های پیش ساخته



امروزه شاهد آن هستیم که در ساخت و سازها دیگر مانند قدیم از روش های سنتی استفاده نمی شود و آرام آرام بازار به سمت تولیدات پیش ساخته می رود. هر روز تکنولوژی سازه های پیش ساخته در حال پیشرفت است و همین امر موجب شده تا نگاهی جدید به آن داشته باشیم.شرکت تک آشیان نیز در همین راستا اقدام به تولید انواع خانه پیش ساخته نموده است که از مزایای بسیار زیادی نسشبت به تولیدات سنتی برخوردار است.ما می توانیم با توجه به کادر مجرب و تخصصی که در اختیار داریم سازه های پیش ساخته را بر اساس طرح و نظر شما پیاده سازی کنیم و دقیقا هر آنچه که در ذهن می پرورید را برایتان به صورت واقعی پیاده سازی کنیم.
در ایجاد خانه پیش ساخته معمولا از ورق های گالوانیزیه استفاده می کنند و در ان از عایق های بسیار با کیفیت و کار آمدی استفاده می شود. از جمله این مواد عایق می توان به مواردی همچون پشم شیشه-پشم سنگ-پلی استایرن-پلی فوم اشاره کرد که در مقابل گرماو سرما و اصوات عایق های بسیار خوبی می باشند.شما م یتوانید سقف خانه پیش ساخته خودتان را در انواع مختلفی همچون تک شیب-شیب دو طرفه-شیب در عرض و شیب در طول و یا حتی بدون شیب و... سفارش دهید و ما نیز همانطور که شما می خواهید انرا برایتان طراحی و تولید خواهیم کرد.

خانه پیش ساخته

ما می توانیم در مجموعه تک آشیان ویلا و کلیه لوازم پیش ساخته شما را به صورت پیچ و مهره ای ساخته تا براحتی هر زمان که خواستید بتوانید /آنها را از هم جدا نمایید.شاید بسیاری از شما این سوال در ذهنشان بوجود امده است که چرا باید به جای سازه های سنتی به سازه های پیش ساخته روی بیاوریم و در واقع مزایای این مدل از ساخت ساز چیست؟
ما در زیر به برخی از برتری های خانه پیش ساخته نسبت به مدل های سنتی آن اشاره کرده ایم:
1-مهمترین دلیل پایداری بیشتر در مقابل زلزله می باشد.یک سازه پیش ساخته تا چندین برابر می تواند قدرت تحمل بیشتری نسبت به ساز های سنتی در مقابل تکان های زمین داشته باشد.
2-دومین مورد عایق بندی بسیار با کیفیت و عالی این نوع سازه ها در مقابل با روش های سنتی می باشد.چه از نطر رگام و سرما و چه از نظر صوت این مدل می تواند عایق بندی بسیار با کیفیت را دارا باشد.
3-در مقابل خوردگی و پوسیدگی نیز بسیار مقاوم می باشد.
4-در مقابل حشرات موذی و ساسیر جانوران دیگر نیز مقاوم و غیر قابل نفوذ است.
5-مدت زمان ساخت یک خانه پیش ساخته بسیار کمتر از حالت های سنتی آن می باشد.
6-قیمت تمام شده سازه های پیش ساخته بسیار مناسب تر از سازه های سنتی است.
7-یکی از مهمترین خصوصیات سازه های پیش ساخته قابلیت تکان دادن انها و جابجایی می باشد
8-از لحاظ شکل ظاهری و نمای بیرونی سازه های پیش ساخته بسیار شیک تر و با تنوع بالاتری می باشند.



خانه پیش ساخته

شما فقط بگوید که چه مدلی را در نظر دارید .ما در شرکت تک آشیان انواع مدل های لوکس را به صورت دوبلکس یا چند طبقه می توانیم طراحی و پیاده سازی نماییم.یک خانه پیش ساخته که دارای اتاق خواب و سرویس بهداشتی و اتاق پذیرایی و آشپزخانه و... دیگر موارد است و به بهترین شکل ممکن طراحی و ساخته شده است.ما جهت اطمینان خاطر شما تمام تولیدات خود را همراه با گارانتی معتبر شرکتی خدمتتان ارائه می دهیمو همچنین خدمات پس از فروش طولانی مدتی را برای کلیه سازه های خود در سراسر کشور ارائه می دهیم.
تمامی اجزای مورد نیاز یک سازه پیش ساخته ابتدا در کارخانه تولید شده و با بهترین کیفیت به بیرون عرضه می شود. در واقع دانش ساخت این نوع سازه ها در جهان مربوط به کشور آلمان و امریکای شمالی است و ما نیز با بهره گرفتن از آخرین متدهای روز دنیا سعی کرده ایم تا در نهایت کاری با کیفیت و مدرن را به شما ارائه دهیم.جدا از اینکه شما می توانید از این تکنولوژی برای ساخت انواع خانه پیش ساخته استفاده کنید از ان می توانید در زمینه هایی همچون ساخت کارگاه ها-نماز خانه ها-سالن اجتماعات-مدارس-انبارها-نمایشگاه ها و... هر آنچه که فکرش را می کنید نیز استفاده نمایید.
ما با توجه به موقعیت جغرافیای یو نوع اب و هوایی که می خواهید از این سازه ها استفاده کنید موارد مهم فنی را در ان لحاظ خواهیم کرد. مثلا برای ساخت یک خانه پیش ساخته در هوای مرطوبی مانند شمال کشور با ساخت همین سازه در هوای گرم و خشک کویر قطعا در نوع محاسبات و دیگر مسائل فنی باید تفاوت هایی را قائل شویم تا در نهایت در هر دو اقلیم آب و هوایی بتوانیم کاری با کیفیت ارائه دهیم.شما در این زمینه می توانید با مشاورین ما در شرکت تک آشیان تماس گرفته و از آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها روز دنیا با خبر شوید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  
بازدید : 0
تاریخ : جمعه 06 تير 1393 زمان : 12:4 | نویسنده : معین | لینک ثابت | نظرات (0)

یکی از بهترین و با کیفیت ترین روش هایی که برای ساخت یک ویلای پیش ساخته امروزه در سراسر جهان و کشورهای پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از روش سازه های پیش ساخته با تکنولوژی lsf می باشد.در این روش انواع خانه و ویلای پیش ساخته کاملا مدرن و سبک و مقاوم در برابر زلزله در طبقات و متراژهای مختلف قابل طراحی و ساخت می باشد. استاندارد مورد استفاده در این تکنولوژی بر مبنای استانداردهای کشور های همچون کانادا و استرالیا می باشد.اگر بخواهیم به مهم ترین مزایای استفاده از سازه های پیش ساخته در ساخت اواع ویلا و خانه اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1-استفاده از سازه های فولادی بسیار مقاوم و در عین حال سبک که باعث می شود تا در مقابل زلزله نسبت به ساز های سنتی تا چندین برابر مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.
2-مدت زمان اجرای پروژه توسط سازه های پیش ساخته بسیار کوتاه تر از سازه های سنتی می باشد.
3-مشکلاتی از قبیل کثیف کاری محیط و سر و صداهایی که در هنگام ساخت سازه های سنتی بوجود می آید اصلا در این مدل دیده نمی شود.
4-هزینه نهایی ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این تکنولوژی به مراتب ارزان تر از زمانی است که از سازه های سنتی استفاده شود.
5-از لحاظ شکل ظاهری و نما کاری در سازه های پیش ساخته می توان مدل های فوق العاده شیک و بی نظیری را طراحی و ساخت
6-قابلیت جابجایی و تکان دادن این سازه حتی پس از ساخت نهایی نیز امکان پذیر است.

ویلای پیش ساخته

شرکت تک آشیان با وجود کادری مجرب و چندین سال تجربه در این زمینه می تواند کلیه نیاز های شما را برای ساخت ویلای پیش ساخته با اخرین تکنولوژی روز دنیا و با رعایت تمامی استانداردهای جهانی طراحی و تولید نماید.می توانید همین الان با تماس بگیرید و در این باره با مشاورین مجرب ما مشورت کنید.
معمولا برای طراحی و ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این روش حدود 60 روز کاری را در نظر خواهیم گرفت. البته این مدت می تواند دستخوش تغییرات شود و با توجه به اقلیم جغرافیایی و محلی که شما می خواهید در ان این سازه قرار گیرد نیز بستگی دارد.مهمترین مزتی این روش این است که کلیه قسمت های سازه های پیش ساخته بوسیله پیچ با هم متصل شده اند و همین امر موجب شده است تا هر زمان که خواستیم بتوانیم عمل جدا سازی را براحتی انجام دهیم و یا اگر نیاز بود در ویلای پیش ساخته خود تغییراتی را اعمال نماییم.
سازه های پیش ساخته برای جلوگیری از خورده شدن و زنگ زدگی از ورق گالوانیزه ساخته می شوند و به همین منظور می توانید براحتی در هوای مرطوب شمال و جنوب کشور از این سازه ها استفاده نمایید و اصلا نگران پوسیدگی و دیگر موارد مربوط به آن نباشید.مهمترین خصوصیت یک ویلای پیش ساخته نسبت به ویلای که به صورت سنتی ساخته شده است این است که در نوع اول عایق بندی صوتی و حرارتی به بهترین شکل ممکن انجام شده است و این مورد می تواند برای شما ارامش و اسایش مثال زدنی را به همراه داشته باشد.
ویلای پیش ساخته


در بسیاری از مکان هایی که شاید تصورش هم سخت باشد که آیا می شود بنایی را ایجاد کرد به کمک تکنولوژی سازه های پیش ساخته این امر میسر شده و در دورترین نقاط کوهستانی و یا جنگلی براحتی می توانید اقدام به ساخت ساختمان مورد نظر خود نمایید.استفاده از تکنولوژی فولادی lsf که به سبکی و مقاوم بودن شهرت دارد باعث شده تا در نهایت کاری با کیفیت و مثال زدنی بتوان تولید کرد.یک ویلای پیش ساخته که در مقابل زلزله و باد و طوفان مقاوم بوده و می تواند به عنوان یک سر پناه کاملا ایمن و مطمئن برای شما و خانواده تان تا سالیان سال مورد استفاده قرار گیرد.ما جهت اطمینان شما از کیفیت تولیدات خود تمامی محصولات ارائه شده از طرف شرکت خود را گارانتی کرده و تا سالیان طولانی نیز خدمات پس از فروش ارائه خواهیم داد.
اگر بخواهیم به چند ویژگی مهم سازه های پیش ساخته که با نمای سنگ و شیشه ساخته شده اند اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1سازگاری مواد و مصالح به کار رفته در سازه با تمام اقلیم های جغرافیایی
2-عدم وجود موادی که برای سلامتی انسان مضر است.

 

3-بهترین عایق در مقابل گرما و سرما و صدا را می توان در یک سازه پیش ساخته مشاهده کرد.
4-نصب سریع و امکان حمل سازه به نقاط مختلف
5-مقاوم در برابر آتش سوزی و دیگر بلایای طبیعی دیگر
6-با توجه به اینکه سازه های پیش ساخته با پیچ به هم متصل می شوند قابلیت جدا سازی داشته و می توانید هر موقع که خواستید در آن تغییراتی را اعمال نمایید.
7-برای شما که هزینه های ساخت بسیار مهم است باید بگوییم که استفاده از این روش جهت ساخت یکویلای پیش ساخته بسیار مقرون به صرفه تر از روش های سنتی می باشد.

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  
بازدید : 0
تاریخ : جمعه 06 تير 1393 زمان : 12:4 | نویسنده : معین | لینک ثابت | نظرات (0)

اگر به دنبال خرید سوله دسته دوم هستید و میخواهید در سریع ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب به انچه که می خواهید برسید پیشنهاد می کنمی حتما با شرکت تک آشیان تماس گرفته و کلیه نیاز های خود و انچه که از یک سوله انتظار دارید را مطح نمایید.ما دارای انبارهای وسیعی از انواع سوله دسته دوم می باشیم و در این زمینه می توانیم به کمک شما امده تا بهترین و در عین حال ارزان ترین ها را برایتان انتخاب کنیم.دقت نمایید که در تک آشیان کلیه قطعات مجددا رنگ آمیزی خواهند شد و با کیفیتی بالا و در حد یک قطعه نو به شما تحویل داده می شوند.شما با استفاده از سوله دسته دوم در واقع هم در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد و نیاز نیست تا ماه ها منتظر ساخت یک سوله جدید باشید وهم در پول خود تا میزان چشم گیری صرفه جویی به عمل خواهید اورد.این نکته را به آن عزیزانی می گویم که می بایست سریعا و در کمترین زمان ممکن کار نصب و راه اندازی سوله شان انجام شود و نمی دانند در این مدت محدود باید چه اقدامی کنند.اینجا پیشنهاد ما تنها استفاده از سوله دسته دوم است.در کمترین زمان ممکن می تواند نصب و راه اندازی شود و تمام نیاز های شما را بر آورده نماید.


سوله دسته دوم


ما با داشتن اکیپ های مجرب در نصب سوله می توانیم خدمات فوق را به شما عزیزان در سراسر کشور و در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه دهیم.شما به هر تعداد و هر متراز که نیازمند سوله باشید جای هیچ نگرانی نخواهد بود. مجموعه تک آشیان در انبارهای مرکزی خود بیش از چندین هزار متر انواع سوله نو و دسته دوم را اماده تحویل دارد و هر زمان که بخواهید می توانیم این خدمات را در هر نقطه از کشور که شما بخواهید ارائه دهیم.
همچنین شما عزیزان اگر می خواهید تا سوله دسته دوم خود را بفروشید و یا انرا تبدیل به احسن کنید ما در این زمینه نیز می توانیم در کنار شما باشیم. کافیست همین الان با ما تماس بگیرید و با کارشناسان مجرب شرکت تک آشیان در این زمنیه صحبت نمایید.ما می توانیم اکیپ تخصصی خود را جهت بازدید و سایر موارد فنی به محل مورد نظر شما در هر کجای کشور که بخواهید اعزام نماییم.
در زیر به چند نمونه کار موفق که در زمینه ارائه انواع سوله دسته دوم به ارگان ها و شرکت های مختلف توسط شرکت تک آشیان انجام شده است اشاره کرده ایم:
1-شرکت ماموت که در اتوبان کرج -قزوین واقع شده است نزدیک به 2000 تن اسکلت به کار برده ایم
2-سفال طبرستان که در شهر بهشهر قرار دارد و با حدود 1000 تن اسکلت
3-شرکت داروگر در استان تهران با چیزی در حدود 700 تن اسکلت
4-مجتمع مهر در منطقه تجریش با چیزی در حدود 700 تن اسکلت
5-داشنگاه فنی و مهندسی شهرستان زابل با 2000 تن اسکلت
6-مجتمع مشکونی مهر در شهرستان رباط کریم استان تهران با بیش از 2300 تن اسکلت
7-شرکت مواد غذایی عالیفرد با 1100 تن اسکلت
و......



سوله دسته دوم

شما هم می توانید به جمع دیگر مشتریان ما بپیوندید. هدف ما د رنهایت ارائه خدماتی متفاوت و با کیفیت بوده و تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا در نهایت بتوانیم رضایت خاطر شما عزیازن را فراهم نماییم.خرید و فروش انواع سوله دسته دوم در واقع تخصص ما است و شما می توانید از این تخصص برای خود به نحو احسن استفاده کرده و در وقت و پول خود نهایت صرفه جویی را به عمل آورید.
باری مراجعه حضوری به شرکت می توانید ابتدا تماس گرفته و در این رابطه هماهنگی های لازم را انجام دهید و در روز مقرر تشریف بیاورید.ادرس ما عبارت است از تهران- خیابان آزادی- بین نواب و اسکندری- روبروی متروی توحید-کوچه افروخته-پلاک 2-طبقه 2-واحد 2
همچنین شماره های تماس برای خرید و فروش و مشاوره در رابطه با انواع سوله دسته دوم عبارتند از:

 

02166905606
02166936637
02166263522
02166252553

ما کلیه خدمات خود را به صورت تضمینی و با خدمات پس از فروش به شما عزیزان ارائه می دهیم. به همین منظور می توانید با خیالی آسوده و به دور از هر گونه استرس در این زمینه اقدام به خرید و فروش انواع سوله و دیگر سازه های پیش ساخته از خانه گرفته تا انواع ویلای بزرگ و کوچک بروی خدمات و تخصص شرکت تک آشیان حساب کنید.

معین بازدید : 0 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (0)
خرید آموزش زبان چکوسلواکی

 

 

 

این مجموعه ارزشمند به شما کمک می کند تا برای یادگیری زبان چکوسلواکی کمترین دردسر را داشته باشید و در نهایت با تلاش و پیگیری مستمر خود  بتوانید در مدتی کوتاه به مکالمه این زبان تسلط یافته و به راحتی نیاز های خود را برطرف نمایید.مجموعه آموزشی فوق در ۱۲ فایل صوتی فشرده و به همراه یک کتاب الکترونیکی واژه نامه انگلیسی به چکوسلواکی برای شما علاقه مندان ارسال می گردد.

 

ما در فروشگاه سامان خرید امکان خرید اینترتی را برای این محصول فراهم کرده ایم و همین الان می توانید براحتی اقدام به خرید ان نمایید.مجموعه فوق در یک عدد دیسک برایتان در هر کجای ایران عزیز که باشید ارسال می گردد.وجود تکرار ای هوشمند که خصوصیت روش پیمزلر است در این اموزش به شما کمک می کند تا مفاهیم این زبان را به سرعت فهمیده و درک بالایی نسبت به ان بدست آورید.شما کافیست تا کمی مسلط به انگلیسی باشید تا بتوانید براحتی از پس گذارندن این اموزش بر بیایید.روزانه مدت مشخصی را به اموزش خود و گوش دادن به فایل های درون این مجموعه اختصاص دهید و خواهید دید که در زمانی کوتاه نتیجه ای حیرت انگیز خواهید گرفت.این زبان رد اروپا در میان بیش از ۱۲ میلیون نفر رواج دارد و به زبان اسلواکی بسیار نزدیک می باشد.در زیر توضیحاتی درباره این مجموعه آموزشی برگرفته از سایت سی دی پرشین برایتان قرار داده ایم.

 

 

 

 

دروس در این سیستم آموزشی به صورت فایلهای صوتی آماده شده است و شما برای یادگیری آنها تنها و تنها نیاز به گوش دادن به این فایلهای صوتی دارید. در این آموزشها با تکرارهای هوشمندانه و برگشتی، لهجه شما از ابتدا لهجه درستی شکل گرفته و به طور خودکار قواعد بیشمار زبان را در عمل فرا خواهید گرفت.
شنیدن دروس این مجموعه بسیار لذت بخش و پر انرژی است و به طور مداوم از شما تمریناتی می‏خواهد (تکرار برخی از جملات) که خود این مساله برای شما بسیار لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود.

* آموزش مکالمه زبان بصورت کلمه به کلمه و تکرار کلمات همراه با گوینده و ساختن جمله با کلمات بیان شده در حافظه موقت قرار گرفته و تکرار در ادامه دروس و یادآوری آنها در فواصل زمانی تعیین شده با عث می گردد اطلاعات از حافظه موقت به حافظه اطلی منتقل گردد و محفوظات ماندگار شوند.

 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 12:25  توسط نوید  |  نظر بدهید

در واقع با تغییراتی

خرید آموزش زبان کرواتی

 

 

اگر دوست دارید تا به زبان کرواتی آشنایی کاملی پیدا کنید و بعد از مدت کوتاهی بتوانید با تسلط کامل به این زبان مکالمه نمایید ما پیشنهاد می کنیم تا مجموعه بی نظیر آموزش زبان کرواتی فوق استفاده نمایید. این مجموعه ارزشمند دارای ۱۲ فایل صوتی بوده که به همراه آن برای شما علاقه مندان یک کتاب الکترونیکی واژه نامه انگلیسی به کرواتی نیز ارسال می گردد تا در حین آموزش بتوانید از آن استفاده نمایید.شما کافیست تا در مدتی کوتاه به صورت روزانه به فایل های درون این مجموعه فقط گوش دادده و تاثیرات انرا بعد  از مدتی در خود خواهید دید.

 وجود تکرار های منظم و هوشمندی که در طی اموزش با آن روبرو خواهید شد به شما کمک می کند تا بهترین نتیجه را  کسب نمایید.مجموعه فوق در قالب یک عدد دی وی دی برای شما علاقه مندان ارسال خواهد شد.زبان کرواتی در واقع در بخش هایی از کرواسی و بخش هایی از بوسنی و هرزگویین  رواج دارد و جز زبان های هند و اروپایی محسوب می شود.جالب است بدانید این زبان تشابهاتی با زبان فارسی باستان دارد و واژه هایی در این زبان یافت می شود که تنها در فارسی یافت می شود.

ما در فروشگاه سامان خرید برای شما علاقه مندان شرایطی را فراهم کرده ایم که براحتی خرید اینترنتی خود را انجام داده و کالای مورد نظرتان را درب منزل تحویل بگیرید.کافیست تا همین الان اقدام به سفارش محصول خود نمایید.

 

 

 

 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…

 همچنین در زیر توضیحاتی برگرفته از سایت  درباره این محصول برایتان قرار داده ایم.

شنیدن دروس این مجموعه بسیار لذت بخش و پر انرژی است و به طور مداوم از شما تمریناتی می‏خواهد (تکرار برخی از جملات) که خود این مساله برای شما بسیار لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود.
* اگر تا اندازه اندکی به زبان انگلیسی مسلط باشید، این دوره آموزشی از سطح مبتدی تا عالی، بدون استفاده از کتاب، شما را در یادگیری این زبان کمک خواهد کرد.
* در ابتدا مکالمه‏ای پخش میشود، سپس روی تک تک لغات و جملات مکالمه تاکید شده و معنی و طرز تلفظ آنها آموزش داده میشود.
* آموزش مکالمه زبان بصورت کلمه به کلمه و تکرار کلمات همراه با گوینده و ساختن جمله با کلمات بیان شده در حافظه موقت قرار گرفته و تکرار در ادامه دروس و یادآوری آنها در فواصل زمانی تعیین شده با عث می گردد اطلاعات از حافظه موقت به حافظه اطلی منتقل گردد و محفوظات ماندگار شوند.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 12:25  توسط نوید  |  نظر بدهید

هدیه بسیار شیک

آموزش زبان ارمنی

 

 

آموزش زبان ارمنی این روزها علاقه مندان زیادی به خود اختصاص داده است.علاقه مندان به یادگیری زبان ارمنی غربی می توانند با تهیه مجموعه فوق خیلی زود و با کمترین زمان ممکن به این زبان تسلط یافته و بتوانند براحتی مکالمه نمایند.مجموعه فوق دارای ۱۰ قسمت فایل آموزشی صوتی بوده که به همراه ان یک کتاب الکترونیکی واژه نامه  انگلیسی به ارمنی غربی نیز برایتان ارسال خواهد شد تا بوسیله ان بتوانید کیفیت اموزش خود را بالا ببرید.ما در فروشگاه سامان خرید برای رفاه حال شما عزیزان امکان خرید اینتنرتی را فراهم کرده ایم و همین الان براحتی می توانید اقدام به خرید  محصول مورد نظر خود نمایید.شما کافیست تا روزانه ساعتی را به گوش دادن به فایل صوتی درون این مجموعه اختصاص دهید و خواهید دید که هر روز نسبت به روزهای قبل مسلط تر  شده اید و بعد از مدتی کوتاه دیگر براحتی می توانید به زبان ارمنی غربی مکالمه نمایید.باید بدانید پیشرفت در یادگیری آموزش زبان ارمنی زمانی شروع خواهد شد که شما برای این کار حتما زمان مناسبی در طی روز اختصاص داده و به صورت روزانه و بدون توقف بروی آن کار کنید.

 

در این مجموعه ارزشمند نیز از  شیوه معروف و محبوب پیمزلر استفاده شده است و با تکرار های هوشمندی که در سراسر آموزش انجام می شود باعث می شود که شما روند اموزش و یادگیری را راحت تر و سریع تر طی نمایید.کافیست کمی به زبان انگلیسی مسلط باشید تا براحتی با این مجموعه ارزشمند بتوانید کار کنید.همین الان در هر کجای کشور که باشدی تنها با یک تماس تلفنی می توانید مجموعه آموزش زبان ارمنی را برای خود تهیه کنید. کافیست تا با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمایید.

 

مجموعه فوق دارای چندین فایل صوتی ارزشمند و همچنین از چند کتاب الکترونیک و یک دیکشنری بسیار قوی برای هر چه بهتر شدن شما می باشد. به یاد داشته باشید که برای آموزش زبان ارمنی و دیگر زبان ها  فرمول تمرین و  تکرار  است که می تواند جادو کند.مجموعه فوق از سطح مقدماتی شروع به اموزش کرده و تا سطح پیشرفته می تواند نیاز های شما را پوشش دهد و در پایان مجموعه شما می توانید با تسلط کافی به زبان ارمنی مکالمه نمایید.

  

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…

 

در زیر نیز توضیحاتی برگرفته از سایت سی دی پرشین برای شما علاقه مندان قرار داده ایم.

زبان ارمنی (به ارمنی: Հայերեն هایِرِن) یکی از زبانهای هندواروپایی است که در منطقه قفقاز و به ویژه در کشور ارمنستان رایج است. این زبان با خط ویژه خود یعنی الفبای ارمنی که توسط مسروب ماشتوتس ابداع گردیده نوشته می‌شود.ارمنی خود شاخه‌ای مستقل از خانواده زبانهای هندواروپایی است. زبان ارمنی دو گویش بزرگ اصلی دارد یکی ارمنی شرقی و دیگری ارمنی غربی. زبان رسمی کشور ارمنستان به گویش ارمنی شرقی است. مجموع گویشوران به زبان ارمنی در جهان ۹ میلیون است.دروس در آموزش زبان ارمنی به صورت فایلهای صوتی آماده شده است و شما برای یادگیری آنها تنها و تنها نیاز به گوش دادن به این فایلهای صوتی دارید. در این آموزشها با تکرارهای هوشمندانه و برگشتی، لهجه شما از ابتدا لهجه درستی شکل گرفته و به طور خودکار قواعد بیشمار زبان را در عمل فرا خواهید گرفت.* آموزش مکالمه زبان بصورت کلمه به کلمه و تکرار کلمات همراه با گوینده و ساختن جمله با کلمات بیان شده در حافظه موقت قرار گرفته و تکرار در ادامه دروس و یادآوری آنها در فواصل زمانی تعیین شده با عث می گردد اطلاعات از حافظه موقت به حافظه اطلی منتقل گردد و محفوظات ماندگار شوند.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 12:24  توسط نوید  |  نظر بدهید

هر روز که از خواب بلند می شوید

آموزش زبان ارمنی

 

 

آموزش زبان ارمنی زبان ارمنی  کاملا مسلط شوید و براحتی بتوانید به این زبان مکالمه نمایید به شما پیشنهاد می کنیم تا حتما این مجموعه ارزشمند را تهیه کرده و از اموزش های ان استفاده نمایید.ما برای شما علاقه مندان در این مجموعه ۱۱ فایل صوتی آموزشی قرار داده ایم و برای بالا بردن سطح یادگیری شما یک کتاب الکترونیک واژه نامه انگلیسی به ارمنی شرقی نیز برایتان قرار داده ایم که می توانید از ان استفاده نمایید.شما کافیست تا روزانه  زمانی خاص رابرای آموزش زبان ارمنی  اختصاص دهید و خواهید دید که در زمانی کوتاه  بهترین نتیجه را خواهید گرفت.ما در فروشگاه سامان خرید برای شما عزیازن امکان خرید اینترنتی را فراهم کرده ایم و هر زمان که خواستید می توانید براحتی اقدام به ثبت سفارش خود نموده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست تحویل دهید.

  

محتویات این مجموعه آموزشی در قالب یک عدد دی وی دی برایتان ارسال می گردد. مانند سایر اموزش های دیگر در این مجموعه نیز از روش محبوب پیمزلر استفاده شده و با تکرار های هوشمندی که در سراسر آموزش خواهید دید به شما کمک می کند تا سطح اموزش  و یادگیری خود را بالا ببرید.همین الان می توانید در هر کجا که هستید مجموعه آموزش زبان ارمنی را با سبک شرقی برای خود سفارش داده و در کمتر از چند روز آنرا درب منزل از مامور پست دریافت نمایید.برای ثبت سفارش تلفنی کافیست تا با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

  

همیشه در ابتدای شروع هر اموزش مشکلاتی وجود داردمخصوصا اگر قرار باشد زبان خارجی که یاد می گیرید چیزی غیر از انگلیسی باشد به خودی خود دارای مشکلات خاص خودش است.شما برای آموزش زبان ارمنی تنها نیاز به یک متد ندارید بلکه می بایست در طول دوره با تمرکز و وقتی که برای این کار می گذارید  خود باعث و عامل پیشرفتتان شوید. تمرین و تکرار می تواند فرمول جادویی برای شما باشد تا بهترین نتیجه ممکن را بدست آورید.

 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…

 

در زیر توضیحاتی درباره این مجموعه آموزشی برگرفته از سایت سی دی پرشین قرار داده ایم.

 

ارمنی خود شاخه‌ای مستقل از خانواده زبانهای هندواروپایی است. زبان ارمنی دو گویش بزرگ اصلی دارد یکی ارمنی شرقی و دیگری ارمنی غربی. زبان رسمی کشور ارمنستان به گویش ارمنی شرقی است. مجموع گویشوران به زبان ارمنی در جهان ۹ میلیون است.دروس در این سیستم آموزشی به صورت فایلهای صوتی آماده شده است و شما برای یادگیری آنها تنها و تنها نیاز به گوش دادن به این فایلهای صوتی دارید. در این آموزشها با تکرارهای هوشمندانه و برگشتی، لهجه شما از ابتدا لهجه درستی شکل گرفته و به طور خودکار قواعد بیشمار زبان را در عمل فرا خواهید گرفت.

مزیت این روش یادگیری عملی یک زبان است. بسیار از استادان زبان بر این باورند که بهترین روش یادگیری یک زبان خارجی این است که به آن کشور سفر کنید و مدتی را در بین مردم آن جا سپری کنید. پیمزلر این مسئله را برای شما فراهم می‏کند. افزون بر این پیمزلر قواعد زبان را به شکل بسیار عمیق و درونی آموزش می‏دهد و شما بدون این که متوجه شوید تمام قواعد زبان را ناخودآگاه فرا خواهید گرفت.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 12:24  توسط نوید  |  نظر بدهید

با توجه به تنوع بالایی

آموزش زبان عربی

 

 

آموزش زبان عربی به واسطه اشتراک هایی که در میان زبان فارسی و عربی وجود دارد در میان ما ایرانی دارای جایگاه خاصی است.یکی از زبان هایی که علاقه مندان بسیاری دارد زبان عربی مصری است. این زبان با سایر زبان های عربی کشورهای مختلف کمی متفاوت است و به همین دلیل نیاز به آموزش جداگانه و مخصوص به خود دارد. این مجموعه آموزشی در قالب ۳۲ قسمت فایل صوتی و به همراه یک کتاب واژه نامه الکترونیکی انگلیسی به عربی مصری برای شما علاقه مندان ارسال می گردد.شما عزیزان می توانید همین  الان از فروشگاه سامان خرید اقدام به خرید اینترنتی این محصول نمایید و در کمتر از چند روز آنرا درب منزل خود دریافت نمایید.ما سعی کرده ایم تا از میان سایر آموزش های موجود در بازار یکی از بهترین ها راب رای شما در نظر بگیریم.روش معروف پیمزلر که یکی زا موثر ترین روش های آموزشی است نیز در این مجموعه به کار رفته است تا در امر یادگیری به شما عزیزان کمک فراوانی نماید.

در این مجموعه ارزشمند شما با آموزش زبان عربی با لهجه مصری آشنا خواهید شد و همانگونه که انگلیسی دارای دو لهجه امریکای و انگلستانی است عربی نیز برای خود دارای چندین لهجه مختلف می باشد.این مجموعه ارزشمند  برای تمامی سطوح مفید و مناسب می باشد از سطح مبتدی شروع به آموزش کرده تا به سطح کاملا پیشرفته برسد.تنها کافیست تا بروی دکمه خرید کنار محصول کلیک کنید و فرم سفارش  را تکمیل نمایید.

 

 

 

 

وجود تکرار های هوشمند و به موقع که در این آموزش انجام می شود به شما کمک می کند تا در زمانی کوتاه نتایج بسیار مهمی کسب نمایید.ما این مجموعه ارزشمند را در قالب یک دیسک برای شما تهیه کرده ایم.در زیر نیز توضیحاتی برگرفته از سایت سی دی پرشین برایتان قرار داده ایم.در مجموعه آموزش زبان عربی به لهجه مصری ما چندین فایل صوتی و یک کتاب الکترونیک و یک دیکشنری مخصوص برایتان ارسال خواهیم کرد تا روند اموزش را با کیفیت و سطح بالاتری دنبال کنید.

 

 

 

 

 

 

استفاده از روش پیمزلر  باعث شده تا قدرت یادگیری شما تا چندین برابر افزایش یافته و در نتیجه بتوانید در مدت زمان گوتاه تری به انچه که می خواستید برسید. اما در نهایت دقت کنید برای اینکه واقعا به آموزش زبان عربی مسلط شوید تنها تمرین و تکرار است که می تواند به کمک شما بیاید.

 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…
زبان عربی (زبان عربی:اللغة العربیة)، بزرگ‌ترین عضو از شاخه زبان‌های سامی است. و با زبان‌های عبری و آرامی هم‌خانواده‌است.این زبان دارای ۴۲ صیغه می‌باشد که ۱۴ تای ان ماضی و ۱۴ تای بعدی مضارع و۱۴ تای بعد از آن آینده می‌باشد. زبان عربی یکی از شش زبان رسمی سازمان ملل متحد می‌باشد. ۶زبان رسمی سازمان ملل عبارتند از: انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، عربی، اسپانیایی و چینی.دروس در این سیستم آموزشی به صورت فایلهای صوتی آماده شده است و شما برای یادگیری آنها تنها و تنها نیاز به گوش دادن به این فایلهای صوتی دارید. در این :.7(موزشها با تکرارهای هوشمندانه و برگشتی، لهجه شما از ابتدا لهجه درستی شکل گرفته و به طور خودکار قواعد بیشمار زبان را در عمل فرا خواهید گرفت.* در ابتدا مکالمه‏ای پخش میشود، سپس روی تک تک لغات و جملات مکالمه تاکید شده و معنی و طرز تلفظ آنها آموزش داده میشود.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 12:23  توسط نوید  |  نظر بدهید

 

لطف دوئستان آشنا

 آموزش زبان عربی 

 

 

آموزش زبان عربی به دلیل شباهت های زیاد آن با زبان فارسی به نوعی راحت  تر و اسان تر از بقیه زبان ها به نظر می رسد.اگر دوست دارید تا شما هم  زبان عربی را در مدت زمان کوتاهی وبا تسلط کامل فرا بگیرید پیشنهاد می کنیم حتما از این مجموعه ارزشمند استفاده نمایید. ما برای شما علاقه مندان به زبان عربی شرقی مجموعه ای بی نظیر را در نظر گرفته ایم که شامل ۵۰ فایل صوتی بوده و به همراه آن یک کتاب الکترونیکی واژه نامه انگلیسی به عربی شرقی نیزبرایتان ارسال می گردد.در این مجموعغه آموزشی نیز از روش معروف پیمزلر استفاده کرده ایم به شما نشان خواهیم داد که با تکرارهای هوشمندی که  در سارسر این مجموعه انجام شده است شما می توانید بهترین نتیجه را دریافت نمایید.کافیست تا کمی به زبان انگلیسی مسلط باشید تا در نهایت بتوانید با بهترین کیفیت ممکن از این مجموعه استفاده نمایید.این مجموعه در قالب یک دیسک برای شما علاقه مندان ارسال خواهد شد.

 

آموزش زبان عربی ان هم به سبک شرقی را می توانید با تلاش و پشتکاری که از خود نشان می دهید و با وجود این مجموعه ارزشمند خیلی زودتر از آنچه که تصورش را می کنید فرا گرفته و با تسلط کافی بتوانید مکالمه نمایید.البته شرط لازم برای ان کار به جر داشتن یک متد خوب وجود  تمرین و ممارست در کار است که می تواند مانند یک فرمول جادویی برای هر کسی عمل کند.شما نیز همین الان برای تهیه این مجموعه ارزشمند می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمایید.

زبان عربی در واقع جز بزرگترین عضو از گروه زبان های سامی بوده و با زبان هایی همچون عبری و آرامی نیز هم خانواده است.۴۲ صیغه و ۱۴ فعل ماضی و ۱۴ مضارع از دیگر خصوصیات این زبان است.این زبان یکی از ۶ زبان رسمی سازمان ملل متحد به شمار می آید. در زیر نیز توضیحاتی برگرفته از سایت سی دی پرشین برای شما درباره این محصول قرار داده ایم.

 

برا اینکه سطح یادگیری شما بالا رود ما علاوه بر مجموعه آموزش زبان عربی یک دیکشنری مخصوص و یک کتاب الکترونیکی و چندین فایل صو.تی دیگر برایتان راسال خواهیم کرد که در کنار ان اگر بتوانید از این موارد هم استفاده کنید قطعا با کیفیت بسیار بالایی می توانید این دوره اموزشی را طی کنید. دوره فوق هم برای مبتدیان مناسب  بوده و هم برا سطوح پیشرفه.

 

/=M}~|ong>گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…

دروس در این سیستم آموزش زبان عربی به صورت فایلهای صوتی آماده شده است و شما برای یادگیری آنها تنها و تنها نیاز به گوش دادن به این فایلهای صوتی دارید. در این آموزشها با تکرارهای هوشمندانه و برگشتی، لهجه شما از ابتدا لهجه درستی شکل گرفته و به طور خودکار قواعد بیشمار زبان را در عمل فرا خواهید گرفت.شنیدن دروس این مجموعه بسیار لذت بخش و پر انرژی است و به طور مداوم از شما تمریناتی می‏خواهد (تکرار برخی از جملات) که خود این مساله برای شما بسیار لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود.* آموزش مکالمه زبان بصورت کلمه به کلمه و تکرار کلمات همراه با گوینده و ساختن جمله با کلمات بیان شده در حافظه موقت قرار گرفته و تکرار در ادامه دروس و یادآوری آنها در فواصل زمانی تعیین شده با عث می گردد اطلاعات از حافظه موقت به حافظه اطلی منتقل گردد و محفوظات ماندگار شوند.

معین بازدید : 1 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

امروزه یکی از مهم ترین راه های ارتباطی در میان انسان ها استفاده از تلفن همراه می باشد. وسیله ای که تا دو دهه پیش آرزوی بسیاری از افراد به شمار می رفت امروز حتی یک کودک خردسال نیز شاید بارها یک موبایل را از نزدیک دیده و در دست گرفته باشد.در ایران نیز اپراتور های مختلفی همچون ایرانسل , همراه اول و اپراتور های دیگر مانند تالیا و به تازگی رایتل در حال فعالیت و رقابت با یکدیگر می باشند.

برای خرید شارژ ایرانسل و یا خرید شارژ همراه اول و ... شما می توانید از طرق مختلف همچون مراجعه به خود پرداز و یا خرید فیزیکی شارز توسط فروشگاه های مختلف اقدام نمایید.اما یکی از بهترین و راحت ترین روش های تهیه شارژ استفاده از دنیای مجازی و خرید از سایت های شارژ می باشد.وب سایت ام تی ان 24 با چندین سال تجربه مفید در این زمینه پایگاهی معتبر و مطمئن را بوجود آورده است تا شما کاربر عزیز با خیالی آسوده هر زمان که خواستید اقدام به خرید شارژ نمایید.

ما در سایت ام تی ان 24 محصولاتی از اپراتور های ایرانسل ,همراه اول ,تالیا و رایتل قرار داده ایم و شما می توانید هر زمان که خواستید اقدام به خرید شارژ ایرانسل و یا خرید شارژ همراه اول کنید.همچنین در مجموعه ام تی ان 24 شما براحتی می توانید اقدام به پرداخت قبض موبایل و یا پرداخت قبض برق و یا پرداخت قبض آب و پرداخت قبض گاز نمایید و در کل در یک نگاه ساده این طور می توان گفت که پرداخت قبض را با هر عنوانی که باشد از طریق ام تی ان 24 براحتی و در عرض چند دقیقه قابل انجام است.

دیگر نیاز نیست تا برای پرداخت قبض حتما به بانک مراجعه نمایید و یا اینکه بخواهید در صف های عابر بانک وقت خود را هدر دهید بلکه براحتی همین الان نیز می توانید تنها با چند کلیک این کار را انجام دهید.
همچنین یکی از روش های جدید که برای تهیه شارژ استفاده می کنند شارژ مستقیم است که ما نیز این امکان را در سایت خود فراهم کرده ایم و براحتی می توانید اقدام به شارژ مستقیم ایرانسل و یا شارژ مستقیم همراه اول نمایید.
از دیگر محصولات وب سایت ما می توان به کارت شبکه هوشمند اشاره کرد که براحتی و در عرض چند ثانیه می توانید این محصول را از ما خریداری نمایید.
محصول دیگر ما ارائه آنتی ویروس می باشد. شما می توانید همین الان اقدام به خرید آنتی ویروس bitdefender نمایید و به صورت یکساله از آن استفاده نمایید.

کلمات کلیدی:

شارژ ایرانسل,شارژ همراه اول,خرید اینترنتی شارژ ایرانسل ,خرید اینترنتی شارژ همراه اول,خرید پستی شارژ ایرانسل,خرید پستی شارژ همراه اول,خرید شارژ رایتل,شارژ رایتل,خرید شارژ تالیا

 

 

 

یکی از جدیدترین خدماتی که شما می توانید از سایت ام تی ان 24 دریافت نمایید خدمات شارژ مستقیم ایرانسل و شارژ مستقیم همراه اول است.شما از این پس براحتی هر چه تمام تر می توانید خطوط ایرانسل و همراه اول خود و دوستانتان را به روش مستقیم شارژ نمایید.

در واقع شارژ مستقیم همان شارژ الکترونیکی بوده و در ان نیاز به رمز و پین کد نیست و خط تلفن شما به صورت مستقیم شارژ می شود.این کار نیاز به اماده کردن بستر سخت افزاری و نرم افزاری مناسب و پیشرفته ای دارد که در ام تی ان 24 تمام زیر ساخت های لازم صورت گرفته و شما با خیالی آسوده می توانید از خدمات شارژ مستقیم استفاده نمایید.

خدمات دیگر سایت ما همان خرید شارژ ایرانسل و خرید شارژ همراه اول بوده و البته از اپراتورهای رایتل و تالیا نیز برای رفع نیاز های کاربران خود در سایت استفاده کرده ایم و شما می توانید اقدام به خرید شارژ تالیا و شارژ رایتل نیز نمایید.

خدمات بعدی ما به شما عزیزان امکان پرداخت قبض بوده و براحتی می توانید اقدام به پرداخت قبض همراه اول و پرداخت قبض تلفن و پرداخت قبض اب و قبض برق نمایید

اگر به دنبال خرید آنتی ویروس خوب برای کامپیوتر خود می باشید ما این خدمات را نیز در سایت خود عرضه می کنیم.شما می توانید یکی از معروف ترین و بهترین انتی ویروس های روز دنیا را همین الان از سایت ما تهیه نمایید. نام محصول مورد نظر انتی ویروس  bitdefender  است.

کلمات کلیدی

خرید پستی شارژ ایرانسل  , خرید پستی شارژ همراه اول 

 

 

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  
بازدید : 0
تاریخ : جمعه 25 بهمن 1392 زمان : 9:57 | نویسنده : معین | لینک ثابت | نظرات (0)

 

 

تبلیغات در شاپرزفا یعنی بهترین محل تبلیغات

 


 

اگر می خواهید کالا و یا خدمات خود را به کاربران اینترنتی معرفی نمایید باید مکانی را انتخاب کنید که در روز تعداد زیادی از افراد بتوانند تبلیغات و خدمات شما را مشاهده نمایند و تنها در این صورت است که شما شانس برنده شدن در بازار تجارت را خواهید داشت. دیده شدن خدمات و تبلیبغات شما توسط خریداران و کاربران تاثیر مستقیمی بروی فروش شما می گذارد.شما باید به دنبال بهترین محل تبلیغات باشید و ما شما را در این امر یاری می کنیم.

مجموعه شاپرزفا با بیش از 14000 هزار فروشگاه زیر مجموعه افتخار دارد به اطلاع شما عزیزان برساند که یکی از بهترین مکان هایی که می توانید بهتر از قبل دیده شوید شاپرزفا است.تبلیغات شما همزمان در کلیه فروشگاه های زیر مجموعه به نمایش گذاشته خواهد شد و هر روز طیف وسیعی از افراد با خدمات و تبلیغات شما آشنا می شوند.

مزیت استفاده از سرویس و خدمات تبلیغاتی در شاپرزفا قیمت منصفانه آن و با توجه به تعداد نمایش، مدت بالای نمایش و استفاده از مخاطبان واقعی بالا میباشد و در واقع هزینه تبلیغات در سایت ما از هر جهت به نفع مشتریان خواهد بود

 

 


 

 

 

 

 

تبلیغات متنی

 

 

یکی از بهترین روش هایی که می توانید با کلمه کلیدی مورد نظرتان در مدت کوتاهی در سطر نتایج گوگل ظاهر شوید و رتبه خود را حفظ نمایید استفاده از تبلیغات متنی می باشد.تبلیغات متنی در سایت های تاثیر گذار تر است که تعداد صفحات ایندکس بالایی داشته باشند. مفتخر هستیم به اطلاع برسانیم که شاپرزفا دارای بیش از 500 هزار صفحه ایندکس در گوگل است و تبلیغات متنی شما همزمان در هر 500 هزار صفحه و در بیش از 14000 هزار فروشگاه زیر مجموعه ما قرار خواهد گرفت.

 

 

 

 

شما در این روش کلمه کلیدی مورد نظر خود را به ما داده و مشخص می کنید آنرا به سایت مد نظرتان لینک دهیم.ما کلمه کلیدی شما را در تمام فروشگاه های زیر مجموعه خود قرار می دهیم و در واقع لینک شما در تمام صفحات ساخته شده شاپرزفا قرار می گیرد.

 

 


 

 

 

 

 

 

تعرفه تبلیغات متنی و نمونه کار


برای نمونه کافیست رتبه کلمات کلیدی زیر را در گوگل بررسی کنید تا متوجه شوید قدرت تبلیغات متنی در شاپرزفا تا چه حد بالا می باشد. 

 


 

کلمه کلیدی

آدرس سایت

رتبه در گوگل

کلمه کلیدی

آدرس سایت

رتبه در گوگل

 خرید پودر بومبا

marketcenter24.com

 صفحه اول- رتبه1

آونک جادویی

postikharid.com

صفحه اول- رتبه 1

 مکمل افزایش قد

marketcenter24.com

 صفحه اول- رتبه3

 

 

 

 سامان خرید

samankharid.com

 صفحه اول- رتبه4

 

 

 

 آموزش 102 زبان

samankharid.com

 صفحه اول- رتبه2

 

 

 

 خرید جوراب نانو

marketcenter24.com

 صفحه اول- رتبه3

 

 

 

 

مشخصات تبلیغات متنی در شاپرزفا

  • کلمات کلیدی مورد نظر شما در بیش از 14000 هزار فروشگاه قرار خواهد گرفت.
  • شاپرزفا بیش از 508 هزار صفحه ایندکس در گوگل دارد و کلمات شما در تمام ان صفحات قرار خواهد گرفت.
  • کلیه لینک ها به سایت های شما به صورت Follow می باشد و این یعنی موفقیت تضمین شده برای شما.
  • تبلیغات متنی برای تاثیر بیشتر و ماندگار تر هر چقدر مدت زمان آن طولانی تر باشد در نتیجه بهتر و موثر تر واقع خواهد شد و به همین منظور ما تعرفه تبلیغات بلند مدت را به شرح ذیل خدمت شما ارائه می کنیم.

 

تبلیغات یک ماهه    50 هزار تومان

تبلیغات سه ماهه     120 هزار تومان

تبلیغات شش ماهه 200 هزار تومان

تبلیغات یک ساله ویژه  300 هزار تومان

 

 

 


 

 

 

 

 

تبلیغات بنری

یکی از بهترین روش هایی که شما می توانید برای معرفی کالا و خدمات خود از آن استفاده کنید نمایش به صورت تبلیغات بنری است. ما بنر شما را در تمام فروشگاه های زیر مجموعه خود که تا به امروز (21/11/92) به بیش از 14000 هزار فروشگاه رسیده است قرار خواهیم داد و این می تواند فیدبک مناسبی برای شما به همراه داشته باشد.

 

تعرفه تبلیغات بنری

 

هزینه (تومان)

مدت نمایش محل نمایش اندازه کد
100000

1 ماه

در بالای صفحه اصلی سایت

(تنها 1 عدد پذیرفته می شود)

(60*468)

1
80000

1 ماه

در صفحه اصلی سایت

(ستون های کناری)

(240*120) 

2
80000

1 ماه

در تمام فروشگاه های زیر مجموعه

(بیش از 14000 فروشگاه)

(240*120) 

3
80000

1 ماه

پنل کاربران سایت

(60*468)

4
80000

1 ماه

پنل کاربران سایت

(240*120) 

5
100000

1ماه

گوشه سمت چپ پایین فروشکاه های زیر مجموعه

ویژه

6

 

 


 

 


 

تبلیغات در برد اطلاعیه


معرفی محصولات و یا خدمات شما از طریق برد اطلاعیه که بدست تمامی کاربران اعم از فروشندگان و تبلیغ دهندگان سایت خواهد رسید(تعداد فروشندگان تنها بیش از 14000 نفر می باشد.) هر ماه می توانید 3 اطلاعیه همراه با عکس و لینک خود به ما بدهید تا برای کاربران ارسال نماییم. و کاربران حتما هنگام ورود به پنل فروشگاهی خود متوجه اطلاعیه ما خواهند شد و می تواند روش بسیار خوبی برای معرفی کالا و خدمات شما باشد. قیمت هر ماه استفاده 80 هزار تومان است.

 


 

تبلیغات پاپ آپ

 

تبلیغات پاپ اپ در شاپرزفا متفاوت تر از بقیه سایت ها می باشد.

ما تبلیغات پاپ آپ شما را بروی بنر های تبلیغاتی که در سایت قرار داده ایم می گذاریمن و همچنین در پنل کاربری کاربران قرار  خواهیم داد.با این روش هر بیننده ای که بروی تبلیغات بنری سراسر مجموعه کلیک کند تبلیغات شما نیز به نمایش در می آید و همچنین هر زمان که کاربری وارد پنل کاربری خود شود نیز به همین صورت می باشد.

هزینه تبلیغات پاپ آپ که در طول یک ماه تنها یک عدد پذیرفته می شود بسیار منصفانه می باشد و تنها مبلغ 100 هزار تومان است.

 

 

 


 

 

 

 

 

تخفیف ویژه

 

استفاده همزمان از دو بخش برای نمایش تبلیغات در شاپرزفا شامل تخفیف به میزان 20% می باشد.

 

 


 

 

اندازه بنر های تبلیغاتی

بنرها و تصاویر تبلیغاتی در اندازه (120 پیکسل عرض و 240 پیکسل در طول) نمایش داده می شوند.همچنین نمایش به صورت افقی در اندازه  468 پیکسل در عرض و 60 پیکسل در ارتفاع خواهد بود.وحداکثر حجم قابل قبول برای بنرها بیست و نه کیلو بایت ( 29KB) می‌باشد. بنرها میتواند در فرمت تصویر GIF یا  JPG و یا فایل فلش SWF باشند.

 

 

 


 

 

 

 

نحوه پرداخت مبلغ


پس از انتخاب کلاس تبلیغات مبلغ آنرا به شماره حساب 0300412770003  بانک ملی به نام میلاد زلقی واریز نمایید و تاریخ، کد شعبه، میزان مبلغ واریز شده و شماره سند (فیش واریزی) را همراه بنر (تصویر آگهی) و لینک مرتبط با آگهی به ایمیل ads@shoperzfa.com ارسال نمایید.

جهت واریز اینترنتی یا ساتنا نیز میتوانید از شماره شبا IR76 0170 0000 0030 0412 7700 03 استفاده کنید و مشخصات واریزی و واریزکننده را ارسال نمایید.

همچنین می‌توانید مبلغ آگهی را از طریق شماره کارت   7915-4747-9913-6037  بانک ملی به نام میلاد زلقی واریز نمایید و تاریخ واریز، میزان مبلغ واریز شده و شماره کارت واریز کننده  را همراه بنر و لینک مرتبط با آگهی به ایمیل اشاره شده ارسال نمایید. توجه کنید مشخصات واریزی را نهایتاً تا پانزده روز پس واریزی به اطلاع ما رسانده و تایید آنرا دریافت کنید در غیر اینصورت سایت هیچ مسولیتی برای بررسی و تایید واریزی شما نخواهد داشت.همچنین توجه داشته باشید که واریز مبلغ آگهی به معنای قبول قوانین سایت و تایید نهایی سفارش آگهی است بنابراین حتما قبل از واریز مبلغ شرایط و قوانین جذب آگهی را مطالعه فرمایید.

 

 


 

 

 

قوانین

• از پذیرش آگهی سایتهای حاوی تصاویر و مطالب غیر اخلاقی و همچنین مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران معذور هستیم.

• در صورت تغییر در ماهیت سایت آگهی دهنده در زمان نمایش اگهی در سایت، بدون هماهنگی یا هر موردی که به نحوی سوء استفاده از تبلیغات در شاپرزفا باشد نمایش آگهی بلافاصله و بدون اخطار قطع خواهد شد و شاپرزفا هیچ مسئولیتی در قبال عودت وجه ندارد.

• قبل ار انجام تبلیغ آدرس وب سایت یا محصولی را که مایل به تبلیغ آن هستید در اختیار ما قرار دهید تا آنرا از جهت تطابق با قوانین سایت مورد بررسی قرار دهیم.

• مسئولیت شعارها، مطالب و تصاویر استفاده شده در آگهی بر عهده سفارش دهنده میباشد و تصاویر یا محتوای آگهی می بایست مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد.

• در صورتیکه دستور قضایی یا اخطاری توسط نهادهای قضایی یا نظارتی نسبت به حذف یک آگهی به مسئولین سایت ابلاغ شود، آگهی فوق از سایت حذف شده و مسئولیت خسارت یا موارد حقوقی آن بر عهده آگهی دهنده خواهد بود.

 

 

 

 


 

 

 


 

تلفن : 02634439972

همراه: 09390998711

 

با تشکر

 

 

 

 

کلمات کلیدی:

هزینه تبلیغات متنی ,هزینه تبلیغات بنری ,تعرفه تبلیغات در سایت

 

معین بازدید : 1 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

تست زنی را در کنکور با مهندسی معکوس اسان تر کنید

 

همیشه  بعد از چندین سال درس خواندن و زحمت کشیدن به نقطه ای می رسیم به نام کنکور و در اینجاست که می توان سرنوشت خود را برای یک عمر رقم زد.کافیست تا در این جلسه امتحانی موفق ظاهر شویم .سوای اینکه در چند سال گذشته تحصیلات فردی موفق بوده ایم یا خیر  همین که در جلسه کنکور موفق باشیم برایمان کفایت می کند و مسیر زندگیمان تغییر خواهد کرد.

بر همین اساس ما امروز مجموعه ای ارزشمند و 100% عملی را برایتان اماده کرده ایم به نام آموزش مهندسی معکوس.این مجموعه به شما کمک می کند تا در جلسه کنکور تست هایی را که جواب انرا نمی دانید و یا شک دارید براحتی و به درستی جواب دهید.بله در واقع مهندسی معکوس همان اموزش تست زنی معروفی است که در این چند ساله مطالب زیادی از ان شنیده اید.به خاطر استقبال زیادی که در چند سال اخیر از اموزش تست زنی در کنکور به عمل امده است شاهد ان بوده ایم که محصولاتی با کیفیت پایین و صرفا با نام مهندسی معکوس در نت در حال فروش هستند.
دقت نمایید هنگام تهیه محصول اموزش مهندسی معکوس از فروشگاهی معتبر و قابل اطمینان این کالا را تهیه نمایید.ما در البرز خرید برای شما علاقه مندان به این مجموعه امکان خرید پستی اموزش تست زنی را فراهم کرده ایم و کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا بپردازید.
در مهندسی معکوش شما می اموزید که چگونه جوای تست ها را بیابید .این روش کاملا علمی بوده و تا به حال بروی آزمون های مختلف تست شده و خوشبختانه جواب قابل قبول نیز گرفته است.پس بیایید برای سرنوشت خود هم که شده یک بار به تماشای این اثر بنشینید و سرنوشت یک عمر خود را در دست گیرید

----------------------------------------------------------------------------------

 کنکور  را به راحتی مات کنید

بکی از دغدغه هایی که همیشه برای همه جوان ها در طی مرحله ای از زندگی وجود دارد چیزی نیست جز کنکور.بله شما سالیان سال زحمت کشیده اید و اکنون به جایی رسیده اید که باید تنها با یک امتحان سرنوشت خود را مشخص کنید.قبول می شوید یا خیر؟ جواب این سوال می تواند تحول بزرگی در زندگی شما ایجاد نماید.کنکور  تا به حال بسیاری را به سمت خوشبختی و کامیابی برده و مسیر زندگی بسیاری ار نیز به صورت غم انگیزی تغییر داده است.

ما امروز در فروشگاه البرز خرید برای شما عزیازن مجموعه ای ارزشمند را اماده کرده ایم با نام اموزش مهندسی معکوس.در این مجموعه شما خواهید اموخت که در سر جلسه کنکور بدون نیاز به مهارت علمی و دانش خاصی از پس تست های کنکور بر امده و انها را حل نمایید.

مهندسی معکوس در واقع به نوعی اموزش تست زنی محسوب می شود و شما با این مجموعه می توانید قدرت تست زنی خود را در کنکور چندین برابر نموده و در نتیجه تعداد سوالاتی که به صورت صحیح پاسخ می دهید نیز بیشتر خواهد شد.ما در البرز خرید از میان سایر محصولات مشابه که در بازار عرضه می شود یکی از با کیفیت ترین انها که واقعا نتیجه  عملی در بر خواهد داشت را برایتان انتخاب کرده ایم و کافیست تا یک بار این مجموعه را تماشا نموده خواهید دید که چقدر در قدرت تست زنی شما تاثیر گذار خواهد بود.

در زیر به نام این مجموعه که در فروشگاه البرز خرید امده است اشاره کرده ایم:

خرید آموزش مهندسی معکوس

-----------------------------------------------------------------------------------------------

آموزش تکنیک های خیاطی

 


اگر دوست دارید تا هنر خیاطی را به صورت کاملا حرفه ای و علمی فرا بگیرید و از این پس کلیه نیاز های خود و خانواده تان را برطرف نمایید باید ابتدا به صورت کاملا علمی و اصولی مفاهیم و اصول خیاطی را آموزش ببینید.به همین منظور ما در فروشگاه البرز خرید برای شما عزیزان مجموعه خرید اینترنتی آموزش خیاطی را در نظر گرفته ایم.این محصول به صورت کاملا تصویری و با کیفیت بسیار بالایی بوده و در کترین زمان ممکن تمام تکنیک های خیاطی را به شما آموزش می دهد.
آموزش خیاطی نیاز به صبر و حوصله دارد و در این راه باید شما بانوی عزیز ایرانی کمی صبور باشید تا بتوانید در نهایت بهترین نتیجه را بدست آورید.ما نیز سعی کرده ایم تا از میان سایر آموزش های موجود در بازار یکی از بهترین ها را برای شما انتخاب کرده و در سایت قرار دهیم.شما براحتی می توانید همین الان اقدام به خرید اموزش خیاطی از  طریق البرز خرید نموده و یکی از کامل ترین و روان اموزش هایی که در این زمینه تا به حال ساخته شده است را مشاهده کنید.
هنر خیاطی  را می توان به یکی از محبوب ترین کارهایی دانست که هر خانم ایرانی تمایل به یادگیری ان دارد.شما در این مجموعه انواع دوخت ها و انواع برش ها و نحوه اندازه گیری صحیح و... بسیاری موارد با ارزش دیگر ار به صورت کاملا تصویری فرا خواهید گرفت.
اصول خیاطی را که فرا گرفتید می توانید از این پس با تمرین و تکرار بیشتر به مهرات بالا تر دست یافته و خیلی زود به یک خیاط ماهر تبدیل شوید.در خیاطی می بایست به تمام نکات ریز و درشت دقت نمود چرا که کوچکترین  بی دقتی موجب می شود تا در نهایت کاری که انجام می دهید از کیفیت لازم برخوردار نباشد.

--------------------------------------------------------------------------------

 خیاطی را آسان بگیرید

 

بسیاری از شما خانم های ایرانی دوست دارید تا اموزش خیاطی را به صورت حرفه ای بگذارنید اما  به محض شروع شدن دروس مربوط به خیاطی  به خاطر عدم حوصله و تحمل و اینکه توقع زود بازده بودن را داشتید بسیاری دل سرد شده و قید کار را خواهید زد.اما امروز در فروشگاه البرز خرید ما با توجه به همه مسائل و مشکلات این رشته یک مجموعه اموزشی بسیار عالی در نظر گرفته ایم که می تواند به شما در امر یادگیری خیاطی کمک بزرگی کند.

آموزش خیاطی را می توان به صورت کاملا جدی از طریق این مجموعه دنبال کرد.در این کلاس تصویری که ما برای شما تدارک دیده ایم شما تمام اصول و مفاهیم اولیه و ضروری خیاطی را به خوبی فرا گرفته و از این پس می توانید بدون مشکل به رفع نیاز های خود و خانواده تان بپردازید.

ما شرایطی را فراهم کرده ایم که براحتی می توانید اقدام به خرید پستی آموزش خیاطی نمایید و زمانی که محصول خود را دریافت کردید وجه کالا را به مامور پست بپردازید.در ضمن ما سعی کرده ایم تا ازمیان سایر محصولات اموزشی محصولی با کیفیت بسیار بالا را برایتان اماده کنیم تا براحتی بتوانید در کمترین زمان ممکن اصول و نکات خیاطی را فرا بگیرید.

در زیر نام محصول موجود در البرز خرید را را مشاهده می کنید:

 خرید آموزش خیاطی

معین بازدید : 2 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

خرید خرد کن نایسر دایسر

 

خرید خردکن نایسر دایسر وسیله ای برای خرد کردن انواع میوه وسبزیجات بدون له شدن یا دور رفت.فقط با یک حرکت چندین برش را انجام دهید.کافی است تیغه مناسب را انتخاب و به دستگاه وصل کرده و اقدام به  برش سیب زمینی .پیاز.هویج.خیار.گوجه.کاهو و... نمایید.

شما بعد از مطالعه توضیحات پایین چنانچه مایل به خرید اینترنتی این محصول بودید می توانید براحتی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 

دقت كنيد اگر در اين مرحله دستگاه را به آرامي فرود آوريد ممكن است مواد غذايي له شوند پس از قدرت كافي در اين مرحله استفاده كنيد و کف دست چپتان روی ظرف دستگاه باشد و با قدرت در این مرحله بدون اینکه دستگاه خردکن نایسر دایسر را به سمت خودتان بکشید پایین بیاورید.نكته جالب توجه اين جاست كه دست شما هرگز نزديك تيغه ها نمي شود و تمام مواد خرد شده هم درون ظرف مخصوص نايسر دايسر جمع مي شوند.

نایسر دایسر کار ها را راحت تر از قبل کرده است...

 

  این کالا برای خرد کردن انواع میوه های سفت و سخت مناسب بود با با تیغه های فوق العاده تیز امکان استفاده برای سالیان را فراهم می آورد.
باخرید خردکن نایسر دایسر , سهولت در کار خرد کردن میوه و سبزیجات با سرعت بالا و صرف انرژی کم را به راحتی هر چه تمام تجربه کنید. 
ویژگی های محصول:
قابلیت شست وشوی آسان
دارای استحکام بالا و ضد خش و لکه و ضربه
امکان شست و شو در ماشین ظرف شویی
وارد آوردن حداقل فشار به دست برای خرد کردن.
وسایل جانبی محصول:
یک عدد پایه برش      
یک عدد تیغه برش کوچک 
یک عدد تیغه برش بزرگ   
دو ظرف نشكن با در پوش   
یک عدد پوست کن هديه

کلمات کلیدی:

خرد کن نایسر دایسر,خرید خرد کن نایسر دایسر,خرید خردکن

==============================================================================

 

خرید دستگاه تصفیه آب

 

 دستگاه تصفیه آب خانگی محصول نوین در سال 2011 است که به بازار عرضه گردید.با نصب این محصول بر روی شیرهای آب خانه خود آبی سبک و سالم و گوارا را برای خود فراهم آورید.این محصول به راحتی روی شیر های آب خانه قابل نصب بوده ودارای فیلتر تعویض هم میباشد .دستگاه تصفیه  تا 10 هزار لیتر آب را برایتان تصفیه خواهد کرد.دستگاه تصفیه آب برای همه کسانی که به سلامت خود اهمیت ویژه ای میدهند محصولی بی نظیر و غیر قابل انکار است.

 دلایل مصرف و ویژگی های این دستگاه را میتوان بدین شرح بیان نمود
برخورداری از آبی سالم وسبک و بهداشتی  
مناسب برای افرادی که با انواع نارسایی های کلیه و  مجاری ادرار مواجه هستند
کمک به سلامتی و شادابی کبد که خود تاثیر به سزایی در کاهش برخی سرطان ها دارد.
افزایش کیفیت پخت غذاها و تاثیر مواد و املاح موجود در آب تصفیه بر سلامتی بدن
تمیز ماندن ظروف و عدم ایجاد جرم در برخی نواحی آنها
کمک به سلامتی پوست و تناسب اندام 
از بین بردن برخی سموم موجود در آب از جمله نیتزات که فوق العاده برای بدن مضر می باشد.
حذف بو و طعم نامطلوب آب که ناشی از اضافه کردن برخی ضد عفونی ها در سیستم تصفیه آب مرکزی شهر است
امکان تغییر و تلطیف آب سنگین به آب شرب و سبک  
نصب آسان و سریع  بر روی هر نوع شیر آب
دارای مواد با کیفیت عالی در ساخت محصول

سبک و کم جم
ضد باکتریال و کشنده اکثر میکروب های خطرناک ناشی از آلودگی آب
 بدون احتیاج به آب بندی
دارای گارانتی تعویض محصول 
برای خرید این محصول فروشگاه البرز خرید را امتحان کنید و یک خرید اینترنتی مطمئن را انجام دهید.
پرداخت وجه بعد از دریافت محصول درب منزل شما.

 

کلمات کلیدی:

دستگاه تصفیه آب,خرید دستگاه تصفیه آب,دستگاه تسویه آب,دستگاه تصویه آب,خرید دستگاه تصفیه آب خانگی,دستگاه تصفیه آب خانگی

==============================================================

 

خرید در پوش غذا وکیوم

 

خرید در پوش غذا وکیوم  - آیا دوست دارید تا با روشی ساده و سریع همیشه غذا های خود را وکیوم کنید تا از فاسد شدن و خراب شدن آنها جلوگیری نمایید؟ آیا همیشه وکیوم کردن  مواد خوراکی برایتان پر دردسر و وقت گیر بوده است؟ امروز در فروشگاه البرز خرید با محصولی جدید در خدمت شما هستیم.از این پس  شما با در پوش غذا وکیوم  اسمارت لیدز دیگر نگران خراب شدن غذاهای خود نباشید و خیلی سریع در یک چشم به هم زدن تمام مواد خوراکی خود را وکیوم نمایید.

با درپوش غذا وکیوم براحتی و در عرض چند ثانیه می توانید هر مواد خوراکی را  وکیوم کرده و از فاسد شدن آن جلوگیری نمایید.قطعا با این وسیله دیگر کد بانوی خانه نیاز نیست وقت و انرژی خود را برای محافظت از مواد خوراکی بگذارد.ما برای راحتی شما عزیزان  امکان خرید پستی این کالا را فراهم کرده ایمو براحتی می توانید همین الان سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور  پست بپردازید.

 

در هنگام استفاده از در پوش غذای وکیوم اسمارت لیدز لازم به موارد زیر دقت نمایید:

 

سمارت لیدز را روی اجاق گاز داخل فر یا روی مواد در حال سرخ شده قرار ندهید 

  هنگام استفاده از اسمارت لیدز در مایکروفر مطمئن شوید که  به طور آزادانه و نه به صورت وکیوم روی ظرف قرار گرفته باشد

 از تماس پاک کننده های شیمیایی و اجسام نوک تیز به قسمت شفاف اسمارت لیدز جدا خودداری نمایید

هیچگاه از ناخن برای فشار دادن قسمت شفاف استفاده نکنید

اگر دوست دارید تا شما هم این محصول را در خانه داشته باشید همین الان می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را برای ما ارسال نمایید و ما در اولین فرصت محصول را به آدرس شما ارسال خواهیم کرد.

این محصول از اجزای زیر تشکیل شده است:

دو درپوش کوچک

-چهار درپوش متوسط

-دو درپوش بزرگ

-یک درپوش بسیار بزرگ بصورت هدیه

 

کلمات کلیدی:

در پوش غذا , خرید درپوش غذا , در پوش غذا وکیوم دار خرید در پوش غذا وکیوم دار ,در پوش غذای اسمارت لیدز

===================================================================

 

خرید آب لیمو گیری دستی

 

خرید آب لیمو گیری دستی - اگر شما هم هنگام آب لیمو گیری دچار مشکل می شوید و همیشه باید این کار را با هزینه زیاد به بیرون بسپارید و تازه نگران بهداشتی بودن کار انها نیز می باشید ما به شماخرید آب میوه گیری دستی جادویی را پیشنهاد می کنیم.با داشتن این دستگاه در منزل از این پس براحتی و در عرض یک چشم بر هم زدن می توانید آب لیموی تازه  را با دستان خود تهیه و از بهداشتی و سالم بودن آن هم اطمینان خاطر داشته باشید.

دستگاه آب میوه لیمو گیری دستی همانطور که در عکس ها نیز مشاهده می کنید براحتی و بدون کمترین دردسر می تواند آب لیمو را گرفته و و با بهترین کیفیت تحویل شما دهد.علاوه بر لیمو هر مرکبات دیگیری را نیز در همین حد و اندازه که باشد می تواند آب بگیرد.ما برای شما علاقه  مندان امکان خرید پستی این دستگاه را فراهم اورده ایم.همین الان می توانید سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 روش استفاده و کار با این دستگاه به صورت زیر می باشد:


کافیست لیمو را از وسط دو نیم کرده و هر نصفه را جداگانه در داخل این آبلیمو گیری بگذارید و دسته را فشار دهید حال شما ابلیمو در اختیار دارید . با این دستگاه بینظیر به ساده ترین شکل ممکن اب هر نوع مرکباتی را میتوانید بگیرید و نوش جان کنید .با این محصول از این پس آبلیموی تازه را همیشه بر سر سفره خود خواهید داشت و بدون هیچ گونه هزینه ای برای این کار براحتی هر زمان که اراده کردید می توانید از آب لیموی تازه استفاده نمایید. 

همین الان کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفراش خود را به ثبت برسانید و بعد  از اینکه کالا به دستتان رسید وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 

کلمات کلیدی:

آب لیمو گیری , آب لیمو گیری دستی , خرید آب لیمو گیری دستی , آب میوه گیری دستی

 

================================================================

 

خرید دستگیره خرید آسان خرید

 

خرید دستگیره خرید آسان خرید - آیا تا به حال در هنگام خرید احساس کردید اگر یک نفر کنارتان می بود که  در حمل کالاها کمکتان می کرد چقدر خوب می شد؟محصول امروز در واقع یک نوع یار کمکی برای شما محسوب می شود و از این پس خودتان به تنهایی می توانید به خرید رفته و تعداد زیادی بسته را یکجا با هم حمل کنید.نام این محصول دستگیره خرید آسان می باشد.

با این دستگیره جادویی براحتی تعداد زیادی بسته  را به صورت همزمان با هم جا به جا نمایید. در طراحی این محصول نهایت دقت به کار  رفته است که کمترین فشار را به شما  و دستانتان داشته باشد.در واقع با طراحی آرگونومیک این وسیله تمام فشار بار بروی خود دستگیره بوده و عملا شما  کمترین فشار ممکن را بروی خود احساس می کنید.

 ما نیز در فروشگاه البرز خرید امکان خرید دستگیره آسان خرید را برای شما علاقه مندان فراهم آورده ایم.همین الان می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

این دستگیره براحتی و بدون کوچکترین فشاری بروی شما تا 25 کیلو گرم را می تواند حمل نماید.دستگیره One Trip Grip  دارای دسته ای نرم بوده و از استحکام بالایی برخوردار است.از جمله خصوصیات این محصول می توان به عمر بالا و همچنین صرفه جویی در زمان برای شما عزیزان اشاره کرد.

کلمات کلیدی:

دستگیره خرید آسان , خرید دستگیره خرید آسان , دستگیره One Trip Grip

=====================================================================

 

خرید چاقو تیز کن

 

 

 

خرید چاقو تیز کن  - اگر به دنبال وسیله ای هستید تا از این پس خودتان در منزل چاقو و یا قیچی و انبر و هر وسیله مشابه دیگری را تیز نمایید و دیگر برای این کار هزینه نپردازید ما به شما استفاده از چاقو تیز کن جادویی را توصیه می کنیم.این محصول علاوه بر چاقو می تواند براحتی انواع قیچی و انبر را نیز تیز و برنده نماید. تنها در عرض چند دقیقه چاقوی شما انقدر تیز و برنده خواهد شد که توصیه می کنیم به شدت از این پس مواظب دستان خود هنگام کار باشید.

 

 

 

 

 

ما در فروشگاه البرز خرید برای شما علاقه مندان به خرید چاقو تیز کن امکان خرید پستی را فراهم کرده ایم.کافیست سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.این چاقو تیز کن دارای قابلیت ثابت شدن بروی هر سطحی داشته و بدون نیاز به نگه داشتن براحتی می توانید با ان کار نمایید.

 

اگر دوست دارید تا به همسر و یا مادر خود هدیه مناسب و کاربردی بدهید حتما از این چاقو تیز کن حرفه ای استفاده نمایید چرا که می تواند  کمک فروانی به انها در انجام کار های روزمره داشته باشد.

 

البرز خرید سعی نموده است تا از میان محصولات مشابه درون بازار یکی از بهترین ها را برای شما مشتریان عزیز انتخاب کرده و در سایت خود قرار دهد.ما بر این باوریم که همیشه جلب رضایت مشتری باید با کیفیت بالای کالا انجام شود و نه با حرف.با خیالی آسوده می توانید همین الان اقدام به تهیه کالای مورد نظر خود از فروشگاه ما نمایید.

 

 

 

کلمات کلیدی:

 

چاقو تیز کن , خرید چاقو تیز کن , خرید پستی چاقو تیز کن , چاقو تیز کن حرفه ای

  

====================================================================

 

خرید خرد کن سبزیجات

 

خرید خرد کن سبزیجات - اگر به دنبال وسیله ای هستید تا براحتی تمام سبزیجات خود را در عرض چند دقیقه خرد کنید ما به شما خرید خرد کن دستی سبزیجات را توصیه می کنیم.بوسیله این خرد کن سبزیجات  می توانید سیر و پیاز را با کمترین دردسر و سریع ترین زمان ممکن خرد کرده و استفاده نمایید.

دیگر نیاز نیست هنگام پوست کندن پیاز و یا سیر از بوی  انها اذیت شوید چرا که با دستگاه خردن کن دستی براحتی در عرض چند ثانیه این عمل را انجام خواهید داد.ما در فروشگاه البرز خرید برای شما علاقه مندان  به این محصول امکان خرید پستی آنرا فراهم کرده ایم و همین الان می توانید کالای خود را سفارش داده و بعد  از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

  انواع سبزی،میوه،سیب زمینی،پیاز و... را در آشپزخانه خرد و اسلایس کنید. ما خرد کن دستی پرس چاپ را به شما معرفی می کنیم فقط با سه ضربه پیاز،سیر،سیب زمینی،میوه و... را خرد می کند


با استفاده از این دستگاه خرد کن دستی سبزیجات بدون نیاز به برق و در عرض چند دقیقه تمام سبزیجات خود را به صورت کاملا شیک و منظم خرد کرده و در غذا استفاده نمایید.این دستگاه مجهز به تیغ های بسیار تیز و برنده ای بوده که کار شما را در حین خرد کردن سیب زمینی و پیاز بسیار راحت خواهد کرد.بعد از استفاده از این دستگاه براحتی می توانید انرا شسته و برای دفعات بعد   مجددا استفاده نمایید.

به همراه خردکن یک رنده به نام گریتی عرضه می شود که با پیچاندن، مواد را رنده می کند.این خرد کن شامل 4 قطعه قابل تفکیک است به علاوه دو رنده ریز و درشت.استوانه داخل رنده با یک تیغه به دو بخش تقسیم می شود برای قرار دادن دو ماده غذایی داخل رنده همچنین رنده گریتی قابلیت رنده کردن موادی مانند پنیر را دارد که سر میز و روی غذا تازه تازه رنده می شود

 

کلمات کلیدی:

خرد کن سبزیجات خرید خرد کن سبزیجات , خرد کن دستی سبزیجات , خرد کن سبزی , خرید خرد کن دستی سبزی

==================================================================

 

خرید چای ساز فوری

 

 خرید چای ساز فوری - اگر دوست دارید تا با طعمی متفاوت و واقعا منحصر به فرد از یک چای آشنا شوید به شما پیشنهاد می کنیم تا چای ساز خود را تغییر دهید.محصولی که امروز به شما معرفی می کنیم مهمترین ویژگی آن دم کردن با طعمی متفاوت می باشد.شما با این چای ساز همراه  طعم واقعی چای را حس خواهید کرد. ای ن چای ساز جادویی  تنها در عرض 20 ثانیه چنان آب را به جوش می آورد که باورتان نمی شود.هم صرفه جویی در وقت  و هم چای خوش طعم را می توانید با خرید چای ساز همراه برای خودتان به ارمغان بیاورید.

 ما در فروشگاه البرز خرید این محصول را برای شما علاقه مندان در سایت خود قرار داده ایم و همین الان می توانید بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و کالای خود را سفارش دهید و بعد از دریافت ان وجه محصول را به مامور پست بپردازید.

این چای ساز فوری براحتی به برق شهری متصل شده و در عرض چند ثانیه با تکنولوژی به کار رفته در ان آب را برایتان جوش می کند.از نظر حجم و اندازه طوری طراحی شده که براحتی قابل حمل باشد.

بدنه ان از جنس پلاستیک نشکن بوده و بسیار مقاوم می باشد

چای ساز را به اندازه مورد نیاز از آب پر کرده و چای ساز را روشن کنید پس از 20 ثانیه آن را از برق جدا نمایید آب جوش شما آماده است.می توانید از آن برای تهیه چای،قهوه،نسکافه و ... استفاده نمایید.

تنها نکته ای که بایدبه ان توجه نمایید این است که هیچ وقت بدون برق چای ساز را به برق نزنید.

 

کلمات کلیدی:

چای ساز فوری , خرید چای ساز فوری , خرید چای ساز , خرید چای ساز همراه , فروش چای ساز

=============================================================

 

خرید دستگاه کارواش خانگی

 

 خرید دستگاه کارواش خانگی - اگر برای شستن گیاهان و گل های خانه خود دچار مشکل هستید و یا شستن بعضی از سطوح در منزل برایتان دشوار و سخت است ما امروز دستگاه کارواش خانگی را به شما معرفی می کنیم.این کارواش دارای 8 حالت مختلف جهت آبیاری انواع گل و گیاه و همچنین سطوح مختلف بوده و از کاراییبالایی برخوردار است.

مثلا برای شستن نمای ساختما ن براحتی می توان با کارواش خانگی ایزی جت در عرض چند دقیقه کار شستشو را انجام داد.با این وسیله هم در مصرف آب و هم در زمان و نیروی کاری صرفه جویی خواهید کرد و به مراتب نتیجه کار با کیفیت تر خواهد بود.توسط 8 حالتی که در این کارواش تعبیه شده است می توان آب را به طرق مختلف  روی گل و گیاه و سطوح  بیرون ریخت و پاشید.

ما در فروشگاه البرز خرید برای شما عزیزان علاقه مند امکان خرید پستی این مجموعه را فراهم اورده ایم و همین الان می توانید سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.همچنین می توان آب را با فشار  از این وسیله به بیرون پرتاب کرد و این کار برای فواصل دور که قابل دسترس نیستند بسیار مناسب می باشد.

خصوصیات و قابلیت این دستگاه را می توان در موارد زیر به صورت کلی نام برد:

- شستشوي سطوح تا ارتفاع زياد بدون نياز به نردبان
- شستشوي كف و رفع جلبك و جرم كف
- باز كردن آبراه ها
- بازكردن  فيلتر استخر
-  آبياري ملايم گلهاي ظريف
- صرفه جويي در مصرف آب تا بيش از 50 درصد
- بدون نياز به طي و جارو حين شستشو و قدرت پاك كنندگي زياد تنها با فشار آب

کلمات کلیدی:

کارواش خانگی , خرید کارواش خانگی , کارواش چند کاره , خرید پستی کارواش خانگی

===============================================================

 

خرید اینترنتی جا کفشی کم جا

 

خرید اینترنتی جا کفشی کم جا - اگر در منزل دارای فظای کمی هستید و دوست دارید تا برای کفش هایتان هم محلی مناسب  ایجاد نمایید ما به شما خرید اینترنتی جا کفشی کم جا را پیشنهاد می کنیم.این جا کفشی با طراحی منحصر به فردی که دارد بسیار کم جا گرفته و براحتی می توان از آن در فضای منزل های اپارتمانی استفاده کرد.

در این جا کفشی با کمال تعجب بر عکس فضای کمی که اشغال می کند اما ظرفیت پذیرش کفش تا 12 عدد را دارا می باشد و واقعا وسیله ای به درد بخور و کاربردی  برای هر اپارتمان و منزل کوچک می باشد.درب های این جا کفشی  طوری طراحی شده اند که به هیچ وجه گرد و غبار و بوی بد کفش ها به بیرون نفوذ نخواهد کرد.همین الان می توانید از فروشگاه البرز خرید اقدام به خرید جا کفشی کم جا نموده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 ر طراحی جا کفشی فوق اولین چیزی که ذهن طراح را به ان مشغول کرده است کم حجم و کم جا بودن ان می باشد چرا که اگر قرار باشد از فضا و حجم زیادی استفاده کند که دیگر منحصر به فرد و خاص نمی باشد.این محصول با اینکه بسیار کم حجم طراحی شده اما تا 12 کفش را در خود می تواند جا دهد و محافظ خوبی برای نگه داری کفش هایتان باشد.

در بازار محصولات مشابه ای با همین نام در حال فروش است .لطفا دقت نمایید که  هنگام خرید محصولی با کیفیت از فروشگاهی معتبر خرید نمایید تا بعدا دچار مشکل نشوید.کالاهای تقلبی با کیفیت پایین و کاملا مشابه همین جنس موجود بوده که شاید به خاطر قیمت پایین انها نظر بسیاری را به خود جلب نماید ام در نهایت به دلیل کیفیت پایین بسیار زود از بین خواهند رفت و غیر قابل استفاده می شوند.

 

کلمات کلیدی:

خرید جا کفشی ,خرید اینترنتی جا کفشی , خرید پستی جا کفشی , جا کفشی کم جا

===============================================================

 

خرید اینترنتی دستگاه صابون ریز

 

خرید اینترنتی دستگاه صابون ریز - در میان انواع جا مایع دستشویی و دستگاه های صابون ریز امروز در فروشگاه البرز خرید یکی از منحصر به فرد ترین محصولات را در این زمینه به شما علاقه مندان معرفی خواهیم کرد.این دستگاه صابون ریز به صورت اتوماتیک بوده و دارای صفحه نمایشگر میزان مصرف مایع می باشد. از نظر طراحی و شیک بودن سعی شده است که تمام اصول فنی لازم در ان رعایت شود و واقعا  هم بدون اغراق باید گقت یکی از زیباترین جا مایع دستشویی هایی است که در بازار وجود دارد.

شما برای جلوه دادن به سرویس بهداشتی خود می توانید با خرید دستگاه صابون ریز اتوماتیک هم کلاس منزل خود را بالا ببرید و هم از یک محصول با کیفیت بالا استفاده نمایید.از طرفی دیگر استفاده از این نوع دستگاه در مصرف مایع دستشویی شما بسیار صرفه جویی کرده و هیچ دیگر مایع اضاافی بیرون نمی ریزد و به اندازی ای که نیاز دارید مایع بیرون می آید.

همین الان می توانید از فروشگاه البرز خرید اقدام به خرید دستگاه صابون ریز فوق نمایید و برای این کار کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 خرید اینترنتی دستگاه صابون ریز

میزان حجمی که می تواند در درون خود مایع قرار بگیرد حدود 400 میلی لیتر بوده و برای کنترل خروج مایع دارای سنسور مادون قرمز می باشد.از این دستگاه صابون ریز علاوه بر سرویس های بهداشتی نیز می توانید در آشپزخانه خود نیز استفاده نمایید.

 قطعات این دستگاه کاملا قابلیت جدا شدن از هم را دارند و زمانی هم که خواستید انرا نظافت کنید می توانید براحتی این کار را انجام دهید.این دستگاه باعث می شود بدون تماس دست به ان هر زمان که خواستید مایع دستشویی براتیان ریختهش ود و همین امر نیز به بهداشت فردی هر نفر کمک می کند. 

  
 

کلمات کلیدی:

صابون ریز اتوماتیک , خرید دستگاه صابون ریز , جا مایع دستشویی

==================================================================

 

خرید اینترنتی ظرف نانو نگه دارنده غذا

 

خرید اینترنتی ظرف نانو نگه دارنده غذا - اگر دوست دارید تا غذا هایتان را مدت بیشتری نگه دارید بی انکه در کیفیت و شکل ظاهر انها تغییری ایجاد  شود و یا فاسد و خراب شود باید از طروف مخصوص این کار استفاده کنید.ما به شما خرید ظرف نانو نگه داری غذا را پیشنهاد می کنیم.بوسیله این محصول می توانید  از سالم بودن غذای خود همیشه اطمینان داشته باشید چرا که نگه داری محصولات خوراکی درون این ظروف مخصوص به افزایش عمر انها کمک کرده و مدت طولانی تری می توانید از انها استفاده کنید.

مهمترین علت فاسد شدن و یا تغییر شکل غذاها در درون ظروف معمولی بدین خاطر است که پس از مدتی مواد غذایی مختلف از خود تولید گاز متان می کنند و همین امر موجب فاسد شدن مواد خوراکی می شود.حال این ظروف با خاصیت جذب گاز بوتان به کمک شما امده و مانع از فاسد شدن و تغییر شکل و مزه غذا در مدت کوتاه می شود و به همین خاطر ماندگاری مواد خوراکی شما را افزایش می دهد.

خرید اینترنتی ظرف نانو نگه دارنده غذا

این ظروف نور را ازخود عبور نخواهند داد. این ظروف ضد میکروب و ضد باکتری باعث می شوند بوی مواد غذایی در یخچال پخش نشود.این محصول به راحتی جمع آوری می شود یعنی درون همدیگر قرار گرفته و وقتی به آنها نیاز ندارید فضای کمی اشغال می کنند. قابلیت استفاده در یخچال و مایکروفر. ست كامل 10 تيكه محصول شامل 5 عدد ظرف و 5 عدد درب با كيفيت بالا می باشد.

همین الان می توانید از فروشگاه البرز خرید این ظروف مخصوص را سفارش داده و پس از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید. کافیست تا بروی دکمه خرید پستیکلیک کرده وسفارش خود را ثبت نمایید.بعد از هر بار استفاده از این ظروف براحتی می توانید مانند سایر ظرف های دیگر انها راشسته و نظافت نمایید. 
از این پس با استفاده از این محصول دیگر نگران از بین رفتن ویتامین های موجود در مواد غذایی خود نباشید و همچنین به هیچ وجهع نگران تغییر رنگ و مزه آن.

 

کلمات کلیدی:

ظرف نانو نگه دارنده غذا , خرید ظرف نانو ,  ظروف نانو

======================================================================

 

خرید اینترنتی میز چند کاره

 

  خرید اینترنتی میز چند کاره - اگر دوست دارید تا شما هم در خانه میزی کم جا و کم حجم و در عین حال با کارایی بالا داشته باشید ما خرید میز چند کاره  table mate  را به شما پیشنهاد می کنیم.این میز بیشتر به درد محیط هایی که فضایی کمتری دارند مانند خانه های آپارتمانی می خورد.همانوط رکه در تصاویر هم مشاهده می کنید میز چند کاره  دارای قابلیت های زیادی بوده و در کمترین جای ممکن حتی در زیر مبل شما می توانید ان را قرار دهید.

از این پس با وجود میز چند کاره دیگر نگران پذیرایی از میهمانان خود نباشید و می توانید از این میز بسیار شیک برا یان کار استفاده نمایید و یا اگر زمانی خودتان دوست دارید تا به جای میز ناهار خوریس بروی مبل غذای خود را میل کنید می توانید  از این میز چند کاره استفاده نمایید.این میز براحتی قابل جابجایی بوده و با وزن کمی که دارد به درد پدر بزرگها و مادر بزرگ ها می خورد تا براحتی هر جا که خواستند میز را جا به جا نمایند.  میزی که ما به شما معرفی کرده ایم به سادگی روی هر سطحی قابل حرکت بوده و براحتی تا شده و در کنار مبل یا زیر کاناپه جا میگیرد .


 

خرید اینترنتی میز چند کاره

 

همین الان می توانید در فروشگاه البرز خرید برای تهیه این میز اقدام نموده و با کلیک دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از آنکه محصول به دستتان رسید وجه آنرا به مامور پست بپردازید.جنس بدنه و پایه های میز بر خلاف سبک بودن بسیار مستحکم و محکم می باشند و در 6 ارتفاع مختلف و 3 زوایه تنظیم می شود.از این میز می توانید به عنوان میز غذا خوری-میز مطالعه و... یا هر چیز دیگری که می دانید استفاده نمایید.این میز تاشو بوده و بعد از استفاده می توانید انرا تا کرده و در فضای زیر مبل خود قرار دهید.

 اندازه و ارتفاع دقیق این میز به صورت زیر می باشد:

* اندازه صفحه میز : 50*40
* ارتفاع 1 : 50 سانتی متر
* ارتفاع 2 : 56 سانتی متر
* ارتفاع 3 : 60 سانتی متر
* ارتفاع 4 : 65 سانتی متر
* ارتفاع 5 : 70 سانتی متر
* ارتفاع 6 : 73 سانتی متر

 

کلمات کلیدی:

میز چند کاره , خرید میز چند کاره , خرید اینترنتی میز چند کاره , خرید میز تاشو

=========================================================================

 

خرید تیشرت محرمی

 

 

 

 خرید تیشرت محرمی  - این تیشرت با طرح بسیار زیبا منقش به نام سالار شهیدان که با خطی نستعلیق نوشته شده است یک تیشرت محرمی بسیار شیک و جذاب است که برای عاشقان در ایام ماه محرم جلوه ای خاص به عزداران واقعی آن حضرت می دهد.ما در البرز خرید همیشه سعی کرده ایم تا از میان سایر تیشرت های محرمی موجود در بازار یکی از بهترین و با کیفیت ترین ها را انتخاب و در فروشگاه خود قرذار دهیم.با خیال راحت اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید و از بابت کیفیت آن خیالتان راحت باشد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 14
  • بازدید کلی : 40