loading...
بهترین ها
معین بازدید : 0 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (0)
خرید آموزش زبان چکوسلواکی

 

 

 

این مجموعه ارزشمند به شما کمک می کند تا برای یادگیری زبان چکوسلواکی کمترین دردسر را داشته باشید و در نهایت با تلاش و پیگیری مستمر خود  بتوانید در مدتی کوتاه به مکالمه این زبان تسلط یافته و به راحتی نیاز های خود را برطرف نمایید.مجموعه آموزشی فوق در ۱۲ فایل صوتی فشرده و به همراه یک کتاب الکترونیکی واژه نامه انگلیسی به چکوسلواکی برای شما علاقه مندان ارسال می گردد.

 

ما در فروشگاه سامان خرید امکان خرید اینترتی را برای این محصول فراهم کرده ایم و همین الان می توانید براحتی اقدام به خرید ان نمایید.مجموعه فوق در یک عدد دیسک برایتان در هر کجای ایران عزیز که باشید ارسال می گردد.وجود تکرار ای هوشمند که خصوصیت روش پیمزلر است در این اموزش به شما کمک می کند تا مفاهیم این زبان را به سرعت فهمیده و درک بالایی نسبت به ان بدست آورید.شما کافیست تا کمی مسلط به انگلیسی باشید تا بتوانید براحتی از پس گذارندن این اموزش بر بیایید.روزانه مدت مشخصی را به اموزش خود و گوش دادن به فایل های درون این مجموعه اختصاص دهید و خواهید دید که در زمانی کوتاه نتیجه ای حیرت انگیز خواهید گرفت.این زبان رد اروپا در میان بیش از ۱۲ میلیون نفر رواج دارد و به زبان اسلواکی بسیار نزدیک می باشد.در زیر توضیحاتی درباره این مجموعه آموزشی برگرفته از سایت سی دی پرشین برایتان قرار داده ایم.

 

 

 

 

دروس در این سیستم آموزشی به صورت فایلهای صوتی آماده شده است و شما برای یادگیری آنها تنها و تنها نیاز به گوش دادن به این فایلهای صوتی دارید. در این آموزشها با تکرارهای هوشمندانه و برگشتی، لهجه شما از ابتدا لهجه درستی شکل گرفته و به طور خودکار قواعد بیشمار زبان را در عمل فرا خواهید گرفت.
شنیدن دروس این مجموعه بسیار لذت بخش و پر انرژی است و به طور مداوم از شما تمریناتی می‏خواهد (تکرار برخی از جملات) که خود این مساله برای شما بسیار لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود.

* آموزش مکالمه زبان بصورت کلمه به کلمه و تکرار کلمات همراه با گوینده و ساختن جمله با کلمات بیان شده در حافظه موقت قرار گرفته و تکرار در ادامه دروس و یادآوری آنها در فواصل زمانی تعیین شده با عث می گردد اطلاعات از حافظه موقت به حافظه اطلی منتقل گردد و محفوظات ماندگار شوند.

 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 12:25  توسط نوید  |  نظر بدهید

در واقع با تغییراتی

خرید آموزش زبان کرواتی

 

 

اگر دوست دارید تا به زبان کرواتی آشنایی کاملی پیدا کنید و بعد از مدت کوتاهی بتوانید با تسلط کامل به این زبان مکالمه نمایید ما پیشنهاد می کنیم تا مجموعه بی نظیر آموزش زبان کرواتی فوق استفاده نمایید. این مجموعه ارزشمند دارای ۱۲ فایل صوتی بوده که به همراه آن برای شما علاقه مندان یک کتاب الکترونیکی واژه نامه انگلیسی به کرواتی نیز ارسال می گردد تا در حین آموزش بتوانید از آن استفاده نمایید.شما کافیست تا در مدتی کوتاه به صورت روزانه به فایل های درون این مجموعه فقط گوش دادده و تاثیرات انرا بعد  از مدتی در خود خواهید دید.

 وجود تکرار های منظم و هوشمندی که در طی اموزش با آن روبرو خواهید شد به شما کمک می کند تا بهترین نتیجه را  کسب نمایید.مجموعه فوق در قالب یک عدد دی وی دی برای شما علاقه مندان ارسال خواهد شد.زبان کرواتی در واقع در بخش هایی از کرواسی و بخش هایی از بوسنی و هرزگویین  رواج دارد و جز زبان های هند و اروپایی محسوب می شود.جالب است بدانید این زبان تشابهاتی با زبان فارسی باستان دارد و واژه هایی در این زبان یافت می شود که تنها در فارسی یافت می شود.

ما در فروشگاه سامان خرید برای شما علاقه مندان شرایطی را فراهم کرده ایم که براحتی خرید اینترنتی خود را انجام داده و کالای مورد نظرتان را درب منزل تحویل بگیرید.کافیست تا همین الان اقدام به سفارش محصول خود نمایید.

 

 

 

 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…

 همچنین در زیر توضیحاتی برگرفته از سایت  درباره این محصول برایتان قرار داده ایم.

شنیدن دروس این مجموعه بسیار لذت بخش و پر انرژی است و به طور مداوم از شما تمریناتی می‏خواهد (تکرار برخی از جملات) که خود این مساله برای شما بسیار لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود.
* اگر تا اندازه اندکی به زبان انگلیسی مسلط باشید، این دوره آموزشی از سطح مبتدی تا عالی، بدون استفاده از کتاب، شما را در یادگیری این زبان کمک خواهد کرد.
* در ابتدا مکالمه‏ای پخش میشود، سپس روی تک تک لغات و جملات مکالمه تاکید شده و معنی و طرز تلفظ آنها آموزش داده میشود.
* آموزش مکالمه زبان بصورت کلمه به کلمه و تکرار کلمات همراه با گوینده و ساختن جمله با کلمات بیان شده در حافظه موقت قرار گرفته و تکرار در ادامه دروس و یادآوری آنها در فواصل زمانی تعیین شده با عث می گردد اطلاعات از حافظه موقت به حافظه اطلی منتقل گردد و محفوظات ماندگار شوند.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 12:25  توسط نوید  |  نظر بدهید

هدیه بسیار شیک

آموزش زبان ارمنی

 

 

آموزش زبان ارمنی این روزها علاقه مندان زیادی به خود اختصاص داده است.علاقه مندان به یادگیری زبان ارمنی غربی می توانند با تهیه مجموعه فوق خیلی زود و با کمترین زمان ممکن به این زبان تسلط یافته و بتوانند براحتی مکالمه نمایند.مجموعه فوق دارای ۱۰ قسمت فایل آموزشی صوتی بوده که به همراه ان یک کتاب الکترونیکی واژه نامه  انگلیسی به ارمنی غربی نیز برایتان ارسال خواهد شد تا بوسیله ان بتوانید کیفیت اموزش خود را بالا ببرید.ما در فروشگاه سامان خرید برای رفاه حال شما عزیزان امکان خرید اینتنرتی را فراهم کرده ایم و همین الان براحتی می توانید اقدام به خرید  محصول مورد نظر خود نمایید.شما کافیست تا روزانه ساعتی را به گوش دادن به فایل صوتی درون این مجموعه اختصاص دهید و خواهید دید که هر روز نسبت به روزهای قبل مسلط تر  شده اید و بعد از مدتی کوتاه دیگر براحتی می توانید به زبان ارمنی غربی مکالمه نمایید.باید بدانید پیشرفت در یادگیری آموزش زبان ارمنی زمانی شروع خواهد شد که شما برای این کار حتما زمان مناسبی در طی روز اختصاص داده و به صورت روزانه و بدون توقف بروی آن کار کنید.

 

در این مجموعه ارزشمند نیز از  شیوه معروف و محبوب پیمزلر استفاده شده است و با تکرار های هوشمندی که در سراسر آموزش انجام می شود باعث می شود که شما روند اموزش و یادگیری را راحت تر و سریع تر طی نمایید.کافیست کمی به زبان انگلیسی مسلط باشید تا براحتی با این مجموعه ارزشمند بتوانید کار کنید.همین الان در هر کجای کشور که باشدی تنها با یک تماس تلفنی می توانید مجموعه آموزش زبان ارمنی را برای خود تهیه کنید. کافیست تا با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمایید.

 

مجموعه فوق دارای چندین فایل صوتی ارزشمند و همچنین از چند کتاب الکترونیک و یک دیکشنری بسیار قوی برای هر چه بهتر شدن شما می باشد. به یاد داشته باشید که برای آموزش زبان ارمنی و دیگر زبان ها  فرمول تمرین و  تکرار  است که می تواند جادو کند.مجموعه فوق از سطح مقدماتی شروع به اموزش کرده و تا سطح پیشرفته می تواند نیاز های شما را پوشش دهد و در پایان مجموعه شما می توانید با تسلط کافی به زبان ارمنی مکالمه نمایید.

  

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…

 

در زیر نیز توضیحاتی برگرفته از سایت سی دی پرشین برای شما علاقه مندان قرار داده ایم.

زبان ارمنی (به ارمنی: Հայերեն هایِرِن) یکی از زبانهای هندواروپایی است که در منطقه قفقاز و به ویژه در کشور ارمنستان رایج است. این زبان با خط ویژه خود یعنی الفبای ارمنی که توسط مسروب ماشتوتس ابداع گردیده نوشته می‌شود.ارمنی خود شاخه‌ای مستقل از خانواده زبانهای هندواروپایی است. زبان ارمنی دو گویش بزرگ اصلی دارد یکی ارمنی شرقی و دیگری ارمنی غربی. زبان رسمی کشور ارمنستان به گویش ارمنی شرقی است. مجموع گویشوران به زبان ارمنی در جهان ۹ میلیون است.دروس در آموزش زبان ارمنی به صورت فایلهای صوتی آماده شده است و شما برای یادگیری آنها تنها و تنها نیاز به گوش دادن به این فایلهای صوتی دارید. در این آموزشها با تکرارهای هوشمندانه و برگشتی، لهجه شما از ابتدا لهجه درستی شکل گرفته و به طور خودکار قواعد بیشمار زبان را در عمل فرا خواهید گرفت.* آموزش مکالمه زبان بصورت کلمه به کلمه و تکرار کلمات همراه با گوینده و ساختن جمله با کلمات بیان شده در حافظه موقت قرار گرفته و تکرار در ادامه دروس و یادآوری آنها در فواصل زمانی تعیین شده با عث می گردد اطلاعات از حافظه موقت به حافظه اطلی منتقل گردد و محفوظات ماندگار شوند.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 12:24  توسط نوید  |  نظر بدهید

هر روز که از خواب بلند می شوید

آموزش زبان ارمنی

 

 

آموزش زبان ارمنی زبان ارمنی  کاملا مسلط شوید و براحتی بتوانید به این زبان مکالمه نمایید به شما پیشنهاد می کنیم تا حتما این مجموعه ارزشمند را تهیه کرده و از اموزش های ان استفاده نمایید.ما برای شما علاقه مندان در این مجموعه ۱۱ فایل صوتی آموزشی قرار داده ایم و برای بالا بردن سطح یادگیری شما یک کتاب الکترونیک واژه نامه انگلیسی به ارمنی شرقی نیز برایتان قرار داده ایم که می توانید از ان استفاده نمایید.شما کافیست تا روزانه  زمانی خاص رابرای آموزش زبان ارمنی  اختصاص دهید و خواهید دید که در زمانی کوتاه  بهترین نتیجه را خواهید گرفت.ما در فروشگاه سامان خرید برای شما عزیازن امکان خرید اینترنتی را فراهم کرده ایم و هر زمان که خواستید می توانید براحتی اقدام به ثبت سفارش خود نموده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست تحویل دهید.

  

محتویات این مجموعه آموزشی در قالب یک عدد دی وی دی برایتان ارسال می گردد. مانند سایر اموزش های دیگر در این مجموعه نیز از روش محبوب پیمزلر استفاده شده و با تکرار های هوشمندی که در سراسر آموزش خواهید دید به شما کمک می کند تا سطح اموزش  و یادگیری خود را بالا ببرید.همین الان می توانید در هر کجا که هستید مجموعه آموزش زبان ارمنی را با سبک شرقی برای خود سفارش داده و در کمتر از چند روز آنرا درب منزل از مامور پست دریافت نمایید.برای ثبت سفارش تلفنی کافیست تا با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

  

همیشه در ابتدای شروع هر اموزش مشکلاتی وجود داردمخصوصا اگر قرار باشد زبان خارجی که یاد می گیرید چیزی غیر از انگلیسی باشد به خودی خود دارای مشکلات خاص خودش است.شما برای آموزش زبان ارمنی تنها نیاز به یک متد ندارید بلکه می بایست در طول دوره با تمرکز و وقتی که برای این کار می گذارید  خود باعث و عامل پیشرفتتان شوید. تمرین و تکرار می تواند فرمول جادویی برای شما باشد تا بهترین نتیجه ممکن را بدست آورید.

 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…

 

در زیر توضیحاتی درباره این مجموعه آموزشی برگرفته از سایت سی دی پرشین قرار داده ایم.

 

ارمنی خود شاخه‌ای مستقل از خانواده زبانهای هندواروپایی است. زبان ارمنی دو گویش بزرگ اصلی دارد یکی ارمنی شرقی و دیگری ارمنی غربی. زبان رسمی کشور ارمنستان به گویش ارمنی شرقی است. مجموع گویشوران به زبان ارمنی در جهان ۹ میلیون است.دروس در این سیستم آموزشی به صورت فایلهای صوتی آماده شده است و شما برای یادگیری آنها تنها و تنها نیاز به گوش دادن به این فایلهای صوتی دارید. در این آموزشها با تکرارهای هوشمندانه و برگشتی، لهجه شما از ابتدا لهجه درستی شکل گرفته و به طور خودکار قواعد بیشمار زبان را در عمل فرا خواهید گرفت.

مزیت این روش یادگیری عملی یک زبان است. بسیار از استادان زبان بر این باورند که بهترین روش یادگیری یک زبان خارجی این است که به آن کشور سفر کنید و مدتی را در بین مردم آن جا سپری کنید. پیمزلر این مسئله را برای شما فراهم می‏کند. افزون بر این پیمزلر قواعد زبان را به شکل بسیار عمیق و درونی آموزش می‏دهد و شما بدون این که متوجه شوید تمام قواعد زبان را ناخودآگاه فرا خواهید گرفت.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 12:24  توسط نوید  |  نظر بدهید

با توجه به تنوع بالایی

آموزش زبان عربی

 

 

آموزش زبان عربی به واسطه اشتراک هایی که در میان زبان فارسی و عربی وجود دارد در میان ما ایرانی دارای جایگاه خاصی است.یکی از زبان هایی که علاقه مندان بسیاری دارد زبان عربی مصری است. این زبان با سایر زبان های عربی کشورهای مختلف کمی متفاوت است و به همین دلیل نیاز به آموزش جداگانه و مخصوص به خود دارد. این مجموعه آموزشی در قالب ۳۲ قسمت فایل صوتی و به همراه یک کتاب واژه نامه الکترونیکی انگلیسی به عربی مصری برای شما علاقه مندان ارسال می گردد.شما عزیزان می توانید همین  الان از فروشگاه سامان خرید اقدام به خرید اینترنتی این محصول نمایید و در کمتر از چند روز آنرا درب منزل خود دریافت نمایید.ما سعی کرده ایم تا از میان سایر آموزش های موجود در بازار یکی از بهترین ها راب رای شما در نظر بگیریم.روش معروف پیمزلر که یکی زا موثر ترین روش های آموزشی است نیز در این مجموعه به کار رفته است تا در امر یادگیری به شما عزیزان کمک فراوانی نماید.

در این مجموعه ارزشمند شما با آموزش زبان عربی با لهجه مصری آشنا خواهید شد و همانگونه که انگلیسی دارای دو لهجه امریکای و انگلستانی است عربی نیز برای خود دارای چندین لهجه مختلف می باشد.این مجموعه ارزشمند  برای تمامی سطوح مفید و مناسب می باشد از سطح مبتدی شروع به آموزش کرده تا به سطح کاملا پیشرفته برسد.تنها کافیست تا بروی دکمه خرید کنار محصول کلیک کنید و فرم سفارش  را تکمیل نمایید.

 

 

 

 

وجود تکرار های هوشمند و به موقع که در این آموزش انجام می شود به شما کمک می کند تا در زمانی کوتاه نتایج بسیار مهمی کسب نمایید.ما این مجموعه ارزشمند را در قالب یک دیسک برای شما تهیه کرده ایم.در زیر نیز توضیحاتی برگرفته از سایت سی دی پرشین برایتان قرار داده ایم.در مجموعه آموزش زبان عربی به لهجه مصری ما چندین فایل صوتی و یک کتاب الکترونیک و یک دیکشنری مخصوص برایتان ارسال خواهیم کرد تا روند اموزش را با کیفیت و سطح بالاتری دنبال کنید.

 

 

 

 

 

 

استفاده از روش پیمزلر  باعث شده تا قدرت یادگیری شما تا چندین برابر افزایش یافته و در نتیجه بتوانید در مدت زمان گوتاه تری به انچه که می خواستید برسید. اما در نهایت دقت کنید برای اینکه واقعا به آموزش زبان عربی مسلط شوید تنها تمرین و تکرار است که می تواند به کمک شما بیاید.

 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…
زبان عربی (زبان عربی:اللغة العربیة)، بزرگ‌ترین عضو از شاخه زبان‌های سامی است. و با زبان‌های عبری و آرامی هم‌خانواده‌است.این زبان دارای ۴۲ صیغه می‌باشد که ۱۴ تای ان ماضی و ۱۴ تای بعدی مضارع و۱۴ تای بعد از آن آینده می‌باشد. زبان عربی یکی از شش زبان رسمی سازمان ملل متحد می‌باشد. ۶زبان رسمی سازمان ملل عبارتند از: انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، عربی، اسپانیایی و چینی.دروس در این سیستم آموزشی به صورت فایلهای صوتی آماده شده است و شما برای یادگیری آنها تنها و تنها نیاز به گوش دادن به این فایلهای صوتی دارید. در این :.7(موزشها با تکرارهای هوشمندانه و برگشتی، لهجه شما از ابتدا لهجه درستی شکل گرفته و به طور خودکار قواعد بیشمار زبان را در عمل فرا خواهید گرفت.* در ابتدا مکالمه‏ای پخش میشود، سپس روی تک تک لغات و جملات مکالمه تاکید شده و معنی و طرز تلفظ آنها آموزش داده میشود.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 12:23  توسط نوید  |  نظر بدهید

 

لطف دوئستان آشنا

 آموزش زبان عربی 

 

 

آموزش زبان عربی به دلیل شباهت های زیاد آن با زبان فارسی به نوعی راحت  تر و اسان تر از بقیه زبان ها به نظر می رسد.اگر دوست دارید تا شما هم  زبان عربی را در مدت زمان کوتاهی وبا تسلط کامل فرا بگیرید پیشنهاد می کنیم حتما از این مجموعه ارزشمند استفاده نمایید. ما برای شما علاقه مندان به زبان عربی شرقی مجموعه ای بی نظیر را در نظر گرفته ایم که شامل ۵۰ فایل صوتی بوده و به همراه آن یک کتاب الکترونیکی واژه نامه انگلیسی به عربی شرقی نیزبرایتان ارسال می گردد.در این مجموعغه آموزشی نیز از روش معروف پیمزلر استفاده کرده ایم به شما نشان خواهیم داد که با تکرارهای هوشمندی که  در سارسر این مجموعه انجام شده است شما می توانید بهترین نتیجه را دریافت نمایید.کافیست تا کمی به زبان انگلیسی مسلط باشید تا در نهایت بتوانید با بهترین کیفیت ممکن از این مجموعه استفاده نمایید.این مجموعه در قالب یک دیسک برای شما علاقه مندان ارسال خواهد شد.

 

آموزش زبان عربی ان هم به سبک شرقی را می توانید با تلاش و پشتکاری که از خود نشان می دهید و با وجود این مجموعه ارزشمند خیلی زودتر از آنچه که تصورش را می کنید فرا گرفته و با تسلط کافی بتوانید مکالمه نمایید.البته شرط لازم برای ان کار به جر داشتن یک متد خوب وجود  تمرین و ممارست در کار است که می تواند مانند یک فرمول جادویی برای هر کسی عمل کند.شما نیز همین الان برای تهیه این مجموعه ارزشمند می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما اعلام نمایید.

زبان عربی در واقع جز بزرگترین عضو از گروه زبان های سامی بوده و با زبان هایی همچون عبری و آرامی نیز هم خانواده است.۴۲ صیغه و ۱۴ فعل ماضی و ۱۴ مضارع از دیگر خصوصیات این زبان است.این زبان یکی از ۶ زبان رسمی سازمان ملل متحد به شمار می آید. در زیر نیز توضیحاتی برگرفته از سایت سی دی پرشین برای شما درباره این محصول قرار داده ایم.

 

برا اینکه سطح یادگیری شما بالا رود ما علاوه بر مجموعه آموزش زبان عربی یک دیکشنری مخصوص و یک کتاب الکترونیکی و چندین فایل صو.تی دیگر برایتان راسال خواهیم کرد که در کنار ان اگر بتوانید از این موارد هم استفاده کنید قطعا با کیفیت بسیار بالایی می توانید این دوره اموزشی را طی کنید. دوره فوق هم برای مبتدیان مناسب  بوده و هم برا سطوح پیشرفه.

 

/=M}~|ong>گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…

دروس در این سیستم آموزش زبان عربی به صورت فایلهای صوتی آماده شده است و شما برای یادگیری آنها تنها و تنها نیاز به گوش دادن به این فایلهای صوتی دارید. در این آموزشها با تکرارهای هوشمندانه و برگشتی، لهجه شما از ابتدا لهجه درستی شکل گرفته و به طور خودکار قواعد بیشمار زبان را در عمل فرا خواهید گرفت.شنیدن دروس این مجموعه بسیار لذت بخش و پر انرژی است و به طور مداوم از شما تمریناتی می‏خواهد (تکرار برخی از جملات) که خود این مساله برای شما بسیار لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود.* آموزش مکالمه زبان بصورت کلمه به کلمه و تکرار کلمات همراه با گوینده و ساختن جمله با کلمات بیان شده در حافظه موقت قرار گرفته و تکرار در ادامه دروس و یادآوری آنها در فواصل زمانی تعیین شده با عث می گردد اطلاعات از حافظه موقت به حافظه اطلی منتقل گردد و محفوظات ماندگار شوند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 18
  • بازدید کلی : 44