loading...
بهترین ها
معین بازدید : 1 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

خرید خرد کن نایسر دایسر

 

خرید خردکن نایسر دایسر وسیله ای برای خرد کردن انواع میوه وسبزیجات بدون له شدن یا دور رفت.فقط با یک حرکت چندین برش را انجام دهید.کافی است تیغه مناسب را انتخاب و به دستگاه وصل کرده و اقدام به  برش سیب زمینی .پیاز.هویج.خیار.گوجه.کاهو و... نمایید.

شما بعد از مطالعه توضیحات پایین چنانچه مایل به خرید اینترنتی این محصول بودید می توانید براحتی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 

دقت كنيد اگر در اين مرحله دستگاه را به آرامي فرود آوريد ممكن است مواد غذايي له شوند پس از قدرت كافي در اين مرحله استفاده كنيد و کف دست چپتان روی ظرف دستگاه باشد و با قدرت در این مرحله بدون اینکه دستگاه خردکن نایسر دایسر را به سمت خودتان بکشید پایین بیاورید.نكته جالب توجه اين جاست كه دست شما هرگز نزديك تيغه ها نمي شود و تمام مواد خرد شده هم درون ظرف مخصوص نايسر دايسر جمع مي شوند.

نایسر دایسر کار ها را راحت تر از قبل کرده است...

 

  این کالا برای خرد کردن انواع میوه های سفت و سخت مناسب بود با با تیغه های فوق العاده تیز امکان استفاده برای سالیان را فراهم می آورد.
باخرید خردکن نایسر دایسر , سهولت در کار خرد کردن میوه و سبزیجات با سرعت بالا و صرف انرژی کم را به راحتی هر چه تمام تجربه کنید. 
ویژگی های محصول:
قابلیت شست وشوی آسان
دارای استحکام بالا و ضد خش و لکه و ضربه
امکان شست و شو در ماشین ظرف شویی
وارد آوردن حداقل فشار به دست برای خرد کردن.
وسایل جانبی محصول:
یک عدد پایه برش      
یک عدد تیغه برش کوچک 
یک عدد تیغه برش بزرگ   
دو ظرف نشكن با در پوش   
یک عدد پوست کن هديه

کلمات کلیدی:

خرد کن نایسر دایسر,خرید خرد کن نایسر دایسر,خرید خردکن

==============================================================================

 

خرید دستگاه تصفیه آب

 

 دستگاه تصفیه آب خانگی محصول نوین در سال 2011 است که به بازار عرضه گردید.با نصب این محصول بر روی شیرهای آب خانه خود آبی سبک و سالم و گوارا را برای خود فراهم آورید.این محصول به راحتی روی شیر های آب خانه قابل نصب بوده ودارای فیلتر تعویض هم میباشد .دستگاه تصفیه  تا 10 هزار لیتر آب را برایتان تصفیه خواهد کرد.دستگاه تصفیه آب برای همه کسانی که به سلامت خود اهمیت ویژه ای میدهند محصولی بی نظیر و غیر قابل انکار است.

 دلایل مصرف و ویژگی های این دستگاه را میتوان بدین شرح بیان نمود
برخورداری از آبی سالم وسبک و بهداشتی  
مناسب برای افرادی که با انواع نارسایی های کلیه و  مجاری ادرار مواجه هستند
کمک به سلامتی و شادابی کبد که خود تاثیر به سزایی در کاهش برخی سرطان ها دارد.
افزایش کیفیت پخت غذاها و تاثیر مواد و املاح موجود در آب تصفیه بر سلامتی بدن
تمیز ماندن ظروف و عدم ایجاد جرم در برخی نواحی آنها
کمک به سلامتی پوست و تناسب اندام 
از بین بردن برخی سموم موجود در آب از جمله نیتزات که فوق العاده برای بدن مضر می باشد.
حذف بو و طعم نامطلوب آب که ناشی از اضافه کردن برخی ضد عفونی ها در سیستم تصفیه آب مرکزی شهر است
امکان تغییر و تلطیف آب سنگین به آب شرب و سبک  
نصب آسان و سریع  بر روی هر نوع شیر آب
دارای مواد با کیفیت عالی در ساخت محصول

سبک و کم جم
ضد باکتریال و کشنده اکثر میکروب های خطرناک ناشی از آلودگی آب
 بدون احتیاج به آب بندی
دارای گارانتی تعویض محصول 
برای خرید این محصول فروشگاه البرز خرید را امتحان کنید و یک خرید اینترنتی مطمئن را انجام دهید.
پرداخت وجه بعد از دریافت محصول درب منزل شما.

 

کلمات کلیدی:

دستگاه تصفیه آب,خرید دستگاه تصفیه آب,دستگاه تسویه آب,دستگاه تصویه آب,خرید دستگاه تصفیه آب خانگی,دستگاه تصفیه آب خانگی

==============================================================

 

خرید در پوش غذا وکیوم

 

خرید در پوش غذا وکیوم  - آیا دوست دارید تا با روشی ساده و سریع همیشه غذا های خود را وکیوم کنید تا از فاسد شدن و خراب شدن آنها جلوگیری نمایید؟ آیا همیشه وکیوم کردن  مواد خوراکی برایتان پر دردسر و وقت گیر بوده است؟ امروز در فروشگاه البرز خرید با محصولی جدید در خدمت شما هستیم.از این پس  شما با در پوش غذا وکیوم  اسمارت لیدز دیگر نگران خراب شدن غذاهای خود نباشید و خیلی سریع در یک چشم به هم زدن تمام مواد خوراکی خود را وکیوم نمایید.

با درپوش غذا وکیوم براحتی و در عرض چند ثانیه می توانید هر مواد خوراکی را  وکیوم کرده و از فاسد شدن آن جلوگیری نمایید.قطعا با این وسیله دیگر کد بانوی خانه نیاز نیست وقت و انرژی خود را برای محافظت از مواد خوراکی بگذارد.ما برای راحتی شما عزیزان  امکان خرید پستی این کالا را فراهم کرده ایمو براحتی می توانید همین الان سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور  پست بپردازید.

 

در هنگام استفاده از در پوش غذای وکیوم اسمارت لیدز لازم به موارد زیر دقت نمایید:

 

سمارت لیدز را روی اجاق گاز داخل فر یا روی مواد در حال سرخ شده قرار ندهید 

  هنگام استفاده از اسمارت لیدز در مایکروفر مطمئن شوید که  به طور آزادانه و نه به صورت وکیوم روی ظرف قرار گرفته باشد

 از تماس پاک کننده های شیمیایی و اجسام نوک تیز به قسمت شفاف اسمارت لیدز جدا خودداری نمایید

هیچگاه از ناخن برای فشار دادن قسمت شفاف استفاده نکنید

اگر دوست دارید تا شما هم این محصول را در خانه داشته باشید همین الان می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را برای ما ارسال نمایید و ما در اولین فرصت محصول را به آدرس شما ارسال خواهیم کرد.

این محصول از اجزای زیر تشکیل شده است:

دو درپوش کوچک

-چهار درپوش متوسط

-دو درپوش بزرگ

-یک درپوش بسیار بزرگ بصورت هدیه

 

کلمات کلیدی:

در پوش غذا , خرید درپوش غذا , در پوش غذا وکیوم دار خرید در پوش غذا وکیوم دار ,در پوش غذای اسمارت لیدز

===================================================================

 

خرید آب لیمو گیری دستی

 

خرید آب لیمو گیری دستی - اگر شما هم هنگام آب لیمو گیری دچار مشکل می شوید و همیشه باید این کار را با هزینه زیاد به بیرون بسپارید و تازه نگران بهداشتی بودن کار انها نیز می باشید ما به شماخرید آب میوه گیری دستی جادویی را پیشنهاد می کنیم.با داشتن این دستگاه در منزل از این پس براحتی و در عرض یک چشم بر هم زدن می توانید آب لیموی تازه  را با دستان خود تهیه و از بهداشتی و سالم بودن آن هم اطمینان خاطر داشته باشید.

دستگاه آب میوه لیمو گیری دستی همانطور که در عکس ها نیز مشاهده می کنید براحتی و بدون کمترین دردسر می تواند آب لیمو را گرفته و و با بهترین کیفیت تحویل شما دهد.علاوه بر لیمو هر مرکبات دیگیری را نیز در همین حد و اندازه که باشد می تواند آب بگیرد.ما برای شما علاقه  مندان امکان خرید پستی این دستگاه را فراهم اورده ایم.همین الان می توانید سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 روش استفاده و کار با این دستگاه به صورت زیر می باشد:


کافیست لیمو را از وسط دو نیم کرده و هر نصفه را جداگانه در داخل این آبلیمو گیری بگذارید و دسته را فشار دهید حال شما ابلیمو در اختیار دارید . با این دستگاه بینظیر به ساده ترین شکل ممکن اب هر نوع مرکباتی را میتوانید بگیرید و نوش جان کنید .با این محصول از این پس آبلیموی تازه را همیشه بر سر سفره خود خواهید داشت و بدون هیچ گونه هزینه ای برای این کار براحتی هر زمان که اراده کردید می توانید از آب لیموی تازه استفاده نمایید. 

همین الان کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفراش خود را به ثبت برسانید و بعد  از اینکه کالا به دستتان رسید وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 

کلمات کلیدی:

آب لیمو گیری , آب لیمو گیری دستی , خرید آب لیمو گیری دستی , آب میوه گیری دستی

 

================================================================

 

خرید دستگیره خرید آسان خرید

 

خرید دستگیره خرید آسان خرید - آیا تا به حال در هنگام خرید احساس کردید اگر یک نفر کنارتان می بود که  در حمل کالاها کمکتان می کرد چقدر خوب می شد؟محصول امروز در واقع یک نوع یار کمکی برای شما محسوب می شود و از این پس خودتان به تنهایی می توانید به خرید رفته و تعداد زیادی بسته را یکجا با هم حمل کنید.نام این محصول دستگیره خرید آسان می باشد.

با این دستگیره جادویی براحتی تعداد زیادی بسته  را به صورت همزمان با هم جا به جا نمایید. در طراحی این محصول نهایت دقت به کار  رفته است که کمترین فشار را به شما  و دستانتان داشته باشد.در واقع با طراحی آرگونومیک این وسیله تمام فشار بار بروی خود دستگیره بوده و عملا شما  کمترین فشار ممکن را بروی خود احساس می کنید.

 ما نیز در فروشگاه البرز خرید امکان خرید دستگیره آسان خرید را برای شما علاقه مندان فراهم آورده ایم.همین الان می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

این دستگیره براحتی و بدون کوچکترین فشاری بروی شما تا 25 کیلو گرم را می تواند حمل نماید.دستگیره One Trip Grip  دارای دسته ای نرم بوده و از استحکام بالایی برخوردار است.از جمله خصوصیات این محصول می توان به عمر بالا و همچنین صرفه جویی در زمان برای شما عزیزان اشاره کرد.

کلمات کلیدی:

دستگیره خرید آسان , خرید دستگیره خرید آسان , دستگیره One Trip Grip

=====================================================================

 

خرید چاقو تیز کن

 

 

 

خرید چاقو تیز کن  - اگر به دنبال وسیله ای هستید تا از این پس خودتان در منزل چاقو و یا قیچی و انبر و هر وسیله مشابه دیگری را تیز نمایید و دیگر برای این کار هزینه نپردازید ما به شما استفاده از چاقو تیز کن جادویی را توصیه می کنیم.این محصول علاوه بر چاقو می تواند براحتی انواع قیچی و انبر را نیز تیز و برنده نماید. تنها در عرض چند دقیقه چاقوی شما انقدر تیز و برنده خواهد شد که توصیه می کنیم به شدت از این پس مواظب دستان خود هنگام کار باشید.

 

 

 

 

 

ما در فروشگاه البرز خرید برای شما علاقه مندان به خرید چاقو تیز کن امکان خرید پستی را فراهم کرده ایم.کافیست سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.این چاقو تیز کن دارای قابلیت ثابت شدن بروی هر سطحی داشته و بدون نیاز به نگه داشتن براحتی می توانید با ان کار نمایید.

 

اگر دوست دارید تا به همسر و یا مادر خود هدیه مناسب و کاربردی بدهید حتما از این چاقو تیز کن حرفه ای استفاده نمایید چرا که می تواند  کمک فروانی به انها در انجام کار های روزمره داشته باشد.

 

البرز خرید سعی نموده است تا از میان محصولات مشابه درون بازار یکی از بهترین ها را برای شما مشتریان عزیز انتخاب کرده و در سایت خود قرار دهد.ما بر این باوریم که همیشه جلب رضایت مشتری باید با کیفیت بالای کالا انجام شود و نه با حرف.با خیالی آسوده می توانید همین الان اقدام به تهیه کالای مورد نظر خود از فروشگاه ما نمایید.

 

 

 

کلمات کلیدی:

 

چاقو تیز کن , خرید چاقو تیز کن , خرید پستی چاقو تیز کن , چاقو تیز کن حرفه ای

  

====================================================================

 

خرید خرد کن سبزیجات

 

خرید خرد کن سبزیجات - اگر به دنبال وسیله ای هستید تا براحتی تمام سبزیجات خود را در عرض چند دقیقه خرد کنید ما به شما خرید خرد کن دستی سبزیجات را توصیه می کنیم.بوسیله این خرد کن سبزیجات  می توانید سیر و پیاز را با کمترین دردسر و سریع ترین زمان ممکن خرد کرده و استفاده نمایید.

دیگر نیاز نیست هنگام پوست کندن پیاز و یا سیر از بوی  انها اذیت شوید چرا که با دستگاه خردن کن دستی براحتی در عرض چند ثانیه این عمل را انجام خواهید داد.ما در فروشگاه البرز خرید برای شما علاقه مندان  به این محصول امکان خرید پستی آنرا فراهم کرده ایم و همین الان می توانید کالای خود را سفارش داده و بعد  از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

  انواع سبزی،میوه،سیب زمینی،پیاز و... را در آشپزخانه خرد و اسلایس کنید. ما خرد کن دستی پرس چاپ را به شما معرفی می کنیم فقط با سه ضربه پیاز،سیر،سیب زمینی،میوه و... را خرد می کند


با استفاده از این دستگاه خرد کن دستی سبزیجات بدون نیاز به برق و در عرض چند دقیقه تمام سبزیجات خود را به صورت کاملا شیک و منظم خرد کرده و در غذا استفاده نمایید.این دستگاه مجهز به تیغ های بسیار تیز و برنده ای بوده که کار شما را در حین خرد کردن سیب زمینی و پیاز بسیار راحت خواهد کرد.بعد از استفاده از این دستگاه براحتی می توانید انرا شسته و برای دفعات بعد   مجددا استفاده نمایید.

به همراه خردکن یک رنده به نام گریتی عرضه می شود که با پیچاندن، مواد را رنده می کند.این خرد کن شامل 4 قطعه قابل تفکیک است به علاوه دو رنده ریز و درشت.استوانه داخل رنده با یک تیغه به دو بخش تقسیم می شود برای قرار دادن دو ماده غذایی داخل رنده همچنین رنده گریتی قابلیت رنده کردن موادی مانند پنیر را دارد که سر میز و روی غذا تازه تازه رنده می شود

 

کلمات کلیدی:

خرد کن سبزیجات خرید خرد کن سبزیجات , خرد کن دستی سبزیجات , خرد کن سبزی , خرید خرد کن دستی سبزی

==================================================================

 

خرید چای ساز فوری

 

 خرید چای ساز فوری - اگر دوست دارید تا با طعمی متفاوت و واقعا منحصر به فرد از یک چای آشنا شوید به شما پیشنهاد می کنیم تا چای ساز خود را تغییر دهید.محصولی که امروز به شما معرفی می کنیم مهمترین ویژگی آن دم کردن با طعمی متفاوت می باشد.شما با این چای ساز همراه  طعم واقعی چای را حس خواهید کرد. ای ن چای ساز جادویی  تنها در عرض 20 ثانیه چنان آب را به جوش می آورد که باورتان نمی شود.هم صرفه جویی در وقت  و هم چای خوش طعم را می توانید با خرید چای ساز همراه برای خودتان به ارمغان بیاورید.

 ما در فروشگاه البرز خرید این محصول را برای شما علاقه مندان در سایت خود قرار داده ایم و همین الان می توانید بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و کالای خود را سفارش دهید و بعد از دریافت ان وجه محصول را به مامور پست بپردازید.

این چای ساز فوری براحتی به برق شهری متصل شده و در عرض چند ثانیه با تکنولوژی به کار رفته در ان آب را برایتان جوش می کند.از نظر حجم و اندازه طوری طراحی شده که براحتی قابل حمل باشد.

بدنه ان از جنس پلاستیک نشکن بوده و بسیار مقاوم می باشد

چای ساز را به اندازه مورد نیاز از آب پر کرده و چای ساز را روشن کنید پس از 20 ثانیه آن را از برق جدا نمایید آب جوش شما آماده است.می توانید از آن برای تهیه چای،قهوه،نسکافه و ... استفاده نمایید.

تنها نکته ای که بایدبه ان توجه نمایید این است که هیچ وقت بدون برق چای ساز را به برق نزنید.

 

کلمات کلیدی:

چای ساز فوری , خرید چای ساز فوری , خرید چای ساز , خرید چای ساز همراه , فروش چای ساز

=============================================================

 

خرید دستگاه کارواش خانگی

 

 خرید دستگاه کارواش خانگی - اگر برای شستن گیاهان و گل های خانه خود دچار مشکل هستید و یا شستن بعضی از سطوح در منزل برایتان دشوار و سخت است ما امروز دستگاه کارواش خانگی را به شما معرفی می کنیم.این کارواش دارای 8 حالت مختلف جهت آبیاری انواع گل و گیاه و همچنین سطوح مختلف بوده و از کاراییبالایی برخوردار است.

مثلا برای شستن نمای ساختما ن براحتی می توان با کارواش خانگی ایزی جت در عرض چند دقیقه کار شستشو را انجام داد.با این وسیله هم در مصرف آب و هم در زمان و نیروی کاری صرفه جویی خواهید کرد و به مراتب نتیجه کار با کیفیت تر خواهد بود.توسط 8 حالتی که در این کارواش تعبیه شده است می توان آب را به طرق مختلف  روی گل و گیاه و سطوح  بیرون ریخت و پاشید.

ما در فروشگاه البرز خرید برای شما عزیزان علاقه مند امکان خرید پستی این مجموعه را فراهم اورده ایم و همین الان می توانید سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.همچنین می توان آب را با فشار  از این وسیله به بیرون پرتاب کرد و این کار برای فواصل دور که قابل دسترس نیستند بسیار مناسب می باشد.

خصوصیات و قابلیت این دستگاه را می توان در موارد زیر به صورت کلی نام برد:

- شستشوي سطوح تا ارتفاع زياد بدون نياز به نردبان
- شستشوي كف و رفع جلبك و جرم كف
- باز كردن آبراه ها
- بازكردن  فيلتر استخر
-  آبياري ملايم گلهاي ظريف
- صرفه جويي در مصرف آب تا بيش از 50 درصد
- بدون نياز به طي و جارو حين شستشو و قدرت پاك كنندگي زياد تنها با فشار آب

کلمات کلیدی:

کارواش خانگی , خرید کارواش خانگی , کارواش چند کاره , خرید پستی کارواش خانگی

===============================================================

 

خرید اینترنتی جا کفشی کم جا

 

خرید اینترنتی جا کفشی کم جا - اگر در منزل دارای فظای کمی هستید و دوست دارید تا برای کفش هایتان هم محلی مناسب  ایجاد نمایید ما به شما خرید اینترنتی جا کفشی کم جا را پیشنهاد می کنیم.این جا کفشی با طراحی منحصر به فردی که دارد بسیار کم جا گرفته و براحتی می توان از آن در فضای منزل های اپارتمانی استفاده کرد.

در این جا کفشی با کمال تعجب بر عکس فضای کمی که اشغال می کند اما ظرفیت پذیرش کفش تا 12 عدد را دارا می باشد و واقعا وسیله ای به درد بخور و کاربردی  برای هر اپارتمان و منزل کوچک می باشد.درب های این جا کفشی  طوری طراحی شده اند که به هیچ وجه گرد و غبار و بوی بد کفش ها به بیرون نفوذ نخواهد کرد.همین الان می توانید از فروشگاه البرز خرید اقدام به خرید جا کفشی کم جا نموده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 ر طراحی جا کفشی فوق اولین چیزی که ذهن طراح را به ان مشغول کرده است کم حجم و کم جا بودن ان می باشد چرا که اگر قرار باشد از فضا و حجم زیادی استفاده کند که دیگر منحصر به فرد و خاص نمی باشد.این محصول با اینکه بسیار کم حجم طراحی شده اما تا 12 کفش را در خود می تواند جا دهد و محافظ خوبی برای نگه داری کفش هایتان باشد.

در بازار محصولات مشابه ای با همین نام در حال فروش است .لطفا دقت نمایید که  هنگام خرید محصولی با کیفیت از فروشگاهی معتبر خرید نمایید تا بعدا دچار مشکل نشوید.کالاهای تقلبی با کیفیت پایین و کاملا مشابه همین جنس موجود بوده که شاید به خاطر قیمت پایین انها نظر بسیاری را به خود جلب نماید ام در نهایت به دلیل کیفیت پایین بسیار زود از بین خواهند رفت و غیر قابل استفاده می شوند.

 

کلمات کلیدی:

خرید جا کفشی ,خرید اینترنتی جا کفشی , خرید پستی جا کفشی , جا کفشی کم جا

===============================================================

 

خرید اینترنتی دستگاه صابون ریز

 

خرید اینترنتی دستگاه صابون ریز - در میان انواع جا مایع دستشویی و دستگاه های صابون ریز امروز در فروشگاه البرز خرید یکی از منحصر به فرد ترین محصولات را در این زمینه به شما علاقه مندان معرفی خواهیم کرد.این دستگاه صابون ریز به صورت اتوماتیک بوده و دارای صفحه نمایشگر میزان مصرف مایع می باشد. از نظر طراحی و شیک بودن سعی شده است که تمام اصول فنی لازم در ان رعایت شود و واقعا  هم بدون اغراق باید گقت یکی از زیباترین جا مایع دستشویی هایی است که در بازار وجود دارد.

شما برای جلوه دادن به سرویس بهداشتی خود می توانید با خرید دستگاه صابون ریز اتوماتیک هم کلاس منزل خود را بالا ببرید و هم از یک محصول با کیفیت بالا استفاده نمایید.از طرفی دیگر استفاده از این نوع دستگاه در مصرف مایع دستشویی شما بسیار صرفه جویی کرده و هیچ دیگر مایع اضاافی بیرون نمی ریزد و به اندازی ای که نیاز دارید مایع بیرون می آید.

همین الان می توانید از فروشگاه البرز خرید اقدام به خرید دستگاه صابون ریز فوق نمایید و برای این کار کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 خرید اینترنتی دستگاه صابون ریز

میزان حجمی که می تواند در درون خود مایع قرار بگیرد حدود 400 میلی لیتر بوده و برای کنترل خروج مایع دارای سنسور مادون قرمز می باشد.از این دستگاه صابون ریز علاوه بر سرویس های بهداشتی نیز می توانید در آشپزخانه خود نیز استفاده نمایید.

 قطعات این دستگاه کاملا قابلیت جدا شدن از هم را دارند و زمانی هم که خواستید انرا نظافت کنید می توانید براحتی این کار را انجام دهید.این دستگاه باعث می شود بدون تماس دست به ان هر زمان که خواستید مایع دستشویی براتیان ریختهش ود و همین امر نیز به بهداشت فردی هر نفر کمک می کند. 

  
 

کلمات کلیدی:

صابون ریز اتوماتیک , خرید دستگاه صابون ریز , جا مایع دستشویی

==================================================================

 

خرید اینترنتی ظرف نانو نگه دارنده غذا

 

خرید اینترنتی ظرف نانو نگه دارنده غذا - اگر دوست دارید تا غذا هایتان را مدت بیشتری نگه دارید بی انکه در کیفیت و شکل ظاهر انها تغییری ایجاد  شود و یا فاسد و خراب شود باید از طروف مخصوص این کار استفاده کنید.ما به شما خرید ظرف نانو نگه داری غذا را پیشنهاد می کنیم.بوسیله این محصول می توانید  از سالم بودن غذای خود همیشه اطمینان داشته باشید چرا که نگه داری محصولات خوراکی درون این ظروف مخصوص به افزایش عمر انها کمک کرده و مدت طولانی تری می توانید از انها استفاده کنید.

مهمترین علت فاسد شدن و یا تغییر شکل غذاها در درون ظروف معمولی بدین خاطر است که پس از مدتی مواد غذایی مختلف از خود تولید گاز متان می کنند و همین امر موجب فاسد شدن مواد خوراکی می شود.حال این ظروف با خاصیت جذب گاز بوتان به کمک شما امده و مانع از فاسد شدن و تغییر شکل و مزه غذا در مدت کوتاه می شود و به همین خاطر ماندگاری مواد خوراکی شما را افزایش می دهد.

خرید اینترنتی ظرف نانو نگه دارنده غذا

این ظروف نور را ازخود عبور نخواهند داد. این ظروف ضد میکروب و ضد باکتری باعث می شوند بوی مواد غذایی در یخچال پخش نشود.این محصول به راحتی جمع آوری می شود یعنی درون همدیگر قرار گرفته و وقتی به آنها نیاز ندارید فضای کمی اشغال می کنند. قابلیت استفاده در یخچال و مایکروفر. ست كامل 10 تيكه محصول شامل 5 عدد ظرف و 5 عدد درب با كيفيت بالا می باشد.

همین الان می توانید از فروشگاه البرز خرید این ظروف مخصوص را سفارش داده و پس از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید. کافیست تا بروی دکمه خرید پستیکلیک کرده وسفارش خود را ثبت نمایید.بعد از هر بار استفاده از این ظروف براحتی می توانید مانند سایر ظرف های دیگر انها راشسته و نظافت نمایید. 
از این پس با استفاده از این محصول دیگر نگران از بین رفتن ویتامین های موجود در مواد غذایی خود نباشید و همچنین به هیچ وجهع نگران تغییر رنگ و مزه آن.

 

کلمات کلیدی:

ظرف نانو نگه دارنده غذا , خرید ظرف نانو ,  ظروف نانو

======================================================================

 

خرید اینترنتی میز چند کاره

 

  خرید اینترنتی میز چند کاره - اگر دوست دارید تا شما هم در خانه میزی کم جا و کم حجم و در عین حال با کارایی بالا داشته باشید ما خرید میز چند کاره  table mate  را به شما پیشنهاد می کنیم.این میز بیشتر به درد محیط هایی که فضایی کمتری دارند مانند خانه های آپارتمانی می خورد.همانوط رکه در تصاویر هم مشاهده می کنید میز چند کاره  دارای قابلیت های زیادی بوده و در کمترین جای ممکن حتی در زیر مبل شما می توانید ان را قرار دهید.

از این پس با وجود میز چند کاره دیگر نگران پذیرایی از میهمانان خود نباشید و می توانید از این میز بسیار شیک برا یان کار استفاده نمایید و یا اگر زمانی خودتان دوست دارید تا به جای میز ناهار خوریس بروی مبل غذای خود را میل کنید می توانید  از این میز چند کاره استفاده نمایید.این میز براحتی قابل جابجایی بوده و با وزن کمی که دارد به درد پدر بزرگها و مادر بزرگ ها می خورد تا براحتی هر جا که خواستند میز را جا به جا نمایند.  میزی که ما به شما معرفی کرده ایم به سادگی روی هر سطحی قابل حرکت بوده و براحتی تا شده و در کنار مبل یا زیر کاناپه جا میگیرد .


 

خرید اینترنتی میز چند کاره

 

همین الان می توانید در فروشگاه البرز خرید برای تهیه این میز اقدام نموده و با کلیک دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از آنکه محصول به دستتان رسید وجه آنرا به مامور پست بپردازید.جنس بدنه و پایه های میز بر خلاف سبک بودن بسیار مستحکم و محکم می باشند و در 6 ارتفاع مختلف و 3 زوایه تنظیم می شود.از این میز می توانید به عنوان میز غذا خوری-میز مطالعه و... یا هر چیز دیگری که می دانید استفاده نمایید.این میز تاشو بوده و بعد از استفاده می توانید انرا تا کرده و در فضای زیر مبل خود قرار دهید.

 اندازه و ارتفاع دقیق این میز به صورت زیر می باشد:

* اندازه صفحه میز : 50*40
* ارتفاع 1 : 50 سانتی متر
* ارتفاع 2 : 56 سانتی متر
* ارتفاع 3 : 60 سانتی متر
* ارتفاع 4 : 65 سانتی متر
* ارتفاع 5 : 70 سانتی متر
* ارتفاع 6 : 73 سانتی متر

 

کلمات کلیدی:

میز چند کاره , خرید میز چند کاره , خرید اینترنتی میز چند کاره , خرید میز تاشو

=========================================================================

 

خرید تیشرت محرمی

 

 

 

 خرید تیشرت محرمی  - این تیشرت با طرح بسیار زیبا منقش به نام سالار شهیدان که با خطی نستعلیق نوشته شده است یک تیشرت محرمی بسیار شیک و جذاب است که برای عاشقان در ایام ماه محرم جلوه ای خاص به عزداران واقعی آن حضرت می دهد.ما در البرز خرید همیشه سعی کرده ایم تا از میان سایر تیشرت های محرمی موجود در بازار یکی از بهترین و با کیفیت ترین ها را انتخاب و در فروشگاه خود قرذار دهیم.با خیال راحت اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید و از بابت کیفیت آن خیالتان راحت باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 6
  • بازدید کلی : 32